sullakin?Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tietty semmoset isot ja roikkuvat, jotka tuulessa lepattaa
minä en sinne mene. minä kysyn sen tässä ja nyt. avaa sinä eri otsikot, tai painu nukkumaan'Alkuperäinen kirjoittaja tämä kuuluu sex osioon:Joten meneppä sinne.MOIDO
Sinäpä sen sanoit!!Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Eiks voitas laittaa kuvapinoa!
Joo-o, fillarilla kun ajelee niin kuuluu vaan fläp fläp fläp. Tai jos on kunnon alamäki niin viheltää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tietty semmoset isot ja roikkuvat, jotka tuulessa lepattaa
taitas palsta mennä selälleen ja kunnolla! muistanet tissikohun..Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Eiks voitas laittaa kuvapinoa!
Ootko reenannu kun noin timmi olet? Miulla on kun patonkia heiluttelis messuhallissa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Sinipunaiset ja suonikkaat. Tavara on suuri kuin ämpäri.
teilläkinAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:sullakin?Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tietty semmoset isot ja roikkuvat, jotka tuulessa lepattaa
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ootko reenannu kun noin timmi olet? Miulla on kun patonkia heiluttelis messuhallissa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Sinipunaiset ja suonikkaat. Tavara on suuri kuin ämpäri.
Ja mä luulin olevani ainoa... Mustat vielä. Ehkä siksi en ajele posliniakaanAlkuperäinen kirjoittaja Kolmasko:teilläkinAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:sullakin?Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tietty semmoset isot ja roikkuvat, jotka tuulessa lepattaa
meitähän onkinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras :Ja mä luulin olevani ainoa... Mustat vielä. Ehkä siksi en ajele posliniakaanAlkuperäinen kirjoittaja Kolmasko:teilläkinAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:sullakin?Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tietty semmoset isot ja roikkuvat, jotka tuulessa lepattaa
on on, hyvät lerpattimet onkin! eikä oo miehen kaluu käes,mut jahka se sielt kotiutuu voi se kalu kävästä molemmilla huulillaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:ap:lla mitään huulia siellä oo, miehen vehje ja sekin kädessä
samaa meinasin kysyä,mutta mutta...täällä kun tää kilpailu ulkonäöstä kukoistaa(huom.ei saa ääneen sanoa kilpailuksi)niin pitäis eka päättää,millaiset huulet olis ne parhaat ja voittoisimmat.että olisko pitkät vai pätkät,kaljut vai rastat,lerput vai pinkeet...siis eikun tytöt kilpaan mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Sinäpä sen sanoit!!Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Eiks voitas laittaa kuvapinoa!