Onko teillä lapset enemmän isänsä, vaiko äitinsä näköisiä? =)

Poika ei muistuta meistä kumpaakaan. Yhtään :/ . On ihan mun siskon ja muun suvun näköinen, voimakkaat sukupiirteet on hypänny mun yli. Oon aina sanonut, että oon vaihtunu laitoksella :D , mut toi poika todistaa, että oon mä ainakin osannu välittää suvun geenit.
 
näin
Mun sanottiin aina vaihtuneen ja itse kuvittelin olevani vaikka kenen. Tätini ja mummini näköinen kyllä olen.
Omat lapseni ovat mukavasti sekaisin mutta sisaruksiksi ihmiset heidät tuntevat vaikka erinäköisiä.
 
AnniHelena71harmaana
Molemmat on hyvä miksaus meitä molempia. Esikoisella on isänsä piikkisuora tukka, kuopuksella taas mun kihara. Molemmilla isänsä nenä, esikoisella isänsä täyteläinen suu, kuopuksella mun kapeampi. Korkeat poskipäät molemmilla minulta.
 
AnniHelena71harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Molemmat on hyvä miksaus meitä molempia. Esikoisella on isänsä piikkisuora tukka, kuopuksella taas mun kihara. Molemmilla isänsä nenä, esikoisella isänsä täyteläinen suu, kuopuksella mun kapeampi. Korkeat poskipäät molemmilla minulta.
Lisäys: ja yhtä monet sanoo minun näköisiksi kuin isänsäkin. Katsojan silmässä näyttää olevan kummalta enemmän näyttävät.
 
Tanja
Kaikki kolme on kehuttu/haukuttu mun nälöiseksi...mutta mun mielestä keskimmäinen muuttuu päivä päivältä isänsä näköiseksi..:)..esikoinen on just niin kuin mä. Luonnetta myöten. Pahus...:ashamed: :D
 

Yhteistyössä