onko teillä kokemusta ei kivuliaista suppareista???

  • Viestiketjun aloittaja chiliemo
  • Ensimmäinen viesti
chiliemo
eli tilanne tänä.. mulla tiheät supistukset ja lääkri sanoi et lähtö voi tulla jo tänä yönä..ongelma on se että mulla on supistuksia jotka ei ole kivuliaita vaan lääkäri sanoi että taidan kuulua porukkaan joilla ne ei satu tai tunnu paljoa... eli
onko kokemuksia miten ja milloin lähteä sairaalaan???
mulla on tullut suppareita 10 minsan välein--- ja välillä tilanne rauhoittuu ja välillä taas vilkastuu... ongelma on se että pitääkö tässä sitten koko ajan olla kello kädessä jos ne ei kerran muutu kivuliaammiksi????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 20:59 chiliemo kirjoitti:
eli tilanne tänä.. mulla tiheät supistukset ja lääkri sanoi et lähtö voi tulla jo tänä yönä..ongelma on se että mulla on supistuksia jotka ei ole kivuliaita vaan lääkäri sanoi että taidan kuulua porukkaan joilla ne ei satu tai tunnu paljoa... eli
onko kokemuksia miten ja milloin lähteä sairaalaan???
mulla on tullut suppareita 10 minsan välein--- ja välillä tilanne rauhoittuu ja välillä taas vilkastuu... ongelma on se että pitääkö tässä sitten koko ajan olla kello kädessä jos ne ei kerran muutu kivuliaammiksi????
Täällä myös yksi, jolla oli kolme päivää säännölliset kivuttomat supistukset ja sitten lähdin tarkistuttamaan synnärille. 12 tuntia siitä ja poika näki päivänvalon.
 
pikkukukka
Mulla supisteli kivuttomasti viiden minuutin välein reilut neljä tuntia, sit rupes kipua pikkusen tuntuun ja sillon heti lähettiin sairaalaan joka on vieressä. Tyttö synty siitä 3 tunnin päästä.
 

Yhteistyössä