Onko teillä kaikilla kalliit vihkisormukset?

  • Viestiketjun aloittaja halvat sormukset
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
mun kihlasormus maksoi n. 70€ ja vihkisormus n. 170€ ,olis ollu saman hintainen kuin kihla mutta halusin siihen mustan kiven :)
ilmeisesti kalliit hopeasormuksiksi, mutta kauniit ja mieluisat ja käytössä todettu että todella kestävät myös :)
 
"anu"
Aika jännä! Mä aina luulin, että mulla on edullinen sormus. Tai vähintään keskihintainen. Mut näköjään palstalla se oliskin kallis monen sormukseen verrattuna..
Maksettiin siitä 800€ yhdeksän vuotta sitten ja oli vielä joku messutarjous häämessuilla. Normaalisti olis mennyt hinta yli tonnin. Nyt arvo on noussut joten hinta pyöris nykyarvossa siinä 1500€ luokas.

Ainoo kriteeri mitä mulla ja mun miehellä sormukselle oli, että se ei saa ainakaan pukuja halvempi olla. Niitä käytetään vain häissä, sormusta ikuisesti.
 
[QUOTE="anu";25821489]Aika jännä! Mä aina luulin, että mulla on edullinen sormus. Tai vähintään keskihintainen. Mut näköjään palstalla se oliskin kallis monen sormukseen verrattuna..
Maksettiin siitä 800€ yhdeksän vuotta sitten ja oli vielä joku messutarjous häämessuilla. Normaalisti olis mennyt hinta yli tonnin. Nyt arvo on noussut joten hinta pyöris nykyarvossa siinä 1500€ luokas.

Ainoo kriteeri mitä mulla ja mun miehellä sormukselle oli, että se ei saa ainakaan pukuja halvempi olla. Niitä käytetään vain häissä, sormusta ikuisesti.[/QUOTE]

Miusta sormuksen hinnalla ei ole väliä, kunhan sormus on sellainen josta pitää,
on itselleen just sopiva ja oikea. :)
 
Mun alkuperäinen, hopeinen kihla maksoi 47 euroa.

Valkokultainen vihkisormus oli n. 600e tarjouksessa.
Myöhemmin mies osti mulle uuden valkokultaisen sormuksen kihlasormukseksi (vanha kihla tuntui epämukavan leveältä vihkisormuksen kanssa), sen hinta oli n. 700e tarjouksessa.
 
"..."
2500 euroa. Olin aina toivonut, että olisi se mun yksi arvokoru. En käytä paljon koruja ja halusin tähän vain yhden kauniin timantin. Onhan se vähän iso, mutta yllättävän tyylikäs ihan yksistään. Muita kalliita koruja (tai edes asusteita tai vaatteita) mulla ei sitten olekaan.
 
Mun vihkisormus maksoi 0 euroa ja on mallia näkymätön. Kihlasormus mulla on ja sen maksoin itse :D Toivon saavani mieheltä teetetyn "kymmenen-vuotta-yhdessä sormuksen", sitten kun on sen aika. Tällä erää oon ihan tyytyväinen että se suostuu elättään mut ja karsiin menonsa minimiin jotta voidaan toteuttaa lapsettomuushoitoja.
 
Mun vihkisormus maksoi aikanaan 600 mk. En ole koruihmisiä, joten tuo oli meidän mielestä juuri sopiva summa. Tykkään sormuksesta valtavasti ja se on kihlasormuksen kanssa aina sormessani - muita koruja en sitten pidäkään kuin korkeintaan juhlien aikaan.
 
"vieras"
Vihki maksoi 3000mk vuonna 1999. Meidän tuloista se tuntui silloin olevan melko paljon.

Mielelläni ottaisin upean ja kalliin sormuksen mutta kahdella opiskelijalla ei ollut varaa tuon kalliimpaan.
 
xde
Ei oo kalliit. Opiskelijabudjetilla ostettu 12 vuotta sitten. Tosin oon meinannu vaihtaa ne vielä halvempiin. Muiden painostuksesta kun silloin aikanaan otin kultaiset, vaikka oikeasti olisin halunnut hopeiset. Hopea on vaan paljon enemmän mun juttu kuin kulta.
 
"vieras"
jos annat metalisen en välttämättä pidä! Se mies suuttus! kun en voi pitä metallista. Eikait tuo haittaa jos tunnustaa vaan rakkaaks vaikka muovinen! jossa timantti! :).
 

Yhteistyössä