Onko teillä kaikilla kalliit vihkisormukset?

  • Viestiketjun aloittaja halvat sormukset
  • Ensimmäinen viesti
KR
Kihlasormuksen hintaa en tarkalleen tiiä, villi veikkaus n. 100 €.
Vihkisormus mulle maksoi 284 € ja miehelle 120 €. Minun sormus teetetty, kulta omasta takaa. Maksoimme siis vain työn ja 5 pientä timanttia :)
Samainen sormus tzirkonioilla maksoi 870 € eli halvalla päästiin :)
 
"milla"
mä seurailen ja välillä aina huutelenkin noiden panttilainaamoiden huutokaupoista mitä milloinkin. aina kun siel on noita kalliita vihkisormuksia joiden kaiverruksista näkee et ei ole edes kauan sitten menty sillä sormuksella naimisiin, niin ajattelen et onkohan erottu vai onko tullut perheessä todellisuus vastaan ja liian kallis unelma on pitänyt pantata jotta on saatu vuokra maksettua......

monenlaisia ajatuksia herättää myös noi miesten kantalormukset ja kaulakorut joissa on esim mersun tai bemarin merkki.....

se on sitä realismia sitten... unelmat on erikseen....
 
miun vihkisormus oli halpa, 120- 140 e, oli alennuksessa.
Vaikka hinta oli halpa, sormus on kaunis, en ole 7 vuoteen katunut että ostettiin tuo sormus.
Ihastuin sormukseen heti kun näin sen, tunsin sen omakseni, kultainen, musta ovaalin mallinen kivi keskellä ja
molemmin puolin kiveä on sydämen muotoinen kuvio. =)

Oli ainut kappale kultasepänliikeessä.
 
Viimeksi muokattu:
No mun vihkin listahinta näyttää olevan 1047 €, en tosin tiedä paljonko mies siitä pulitti :saint:

Mullakin on tosi yksinkertainen sormus. Olisi ollu vielä yksinkertaisempi, mut mies oli sitä mieltä, että "pitäähän se yks timantti vihkisormuksessa olla" ;)
 
Blue
Meidän alkuperäiset sormukset oli suht halvat.

Mies toi mulle kuitenkin kymppipäivän kunniaksi reissusta uuden ja tää on vähän hintavampi. Mun miehen sormus taas... :D Alkuperäinen jäi naftiksi joten tää tomerana miehenä sorvasi itelleen alumiinista uuden. Sopii mun valkokultaiseen täydellisesti kun edellien oli tylsästi keltakultaa. :saint:
 

Yhteistyössä