Onko teillä jäänyt hälytin tuotteeseen jonka olette ostaneet?

  • Viestiketjun aloittaja päivien viemää
  • Ensimmäinen viesti
päivien viemää
Minulle kävi näin.Kotona huomasin ettei kaupassa olleet ottaneet
hälytintä pois :eek:
Ihmettelen ettei varashälytin hälyttänyt.
Nyt en saa hälytintä pois? Miten täs oikein toimia?
Viedä kauppaan pois otettavaksi?
Sitten alkaakin hälyttimet soida :D
 
vaatekaupan täti
Onhan sulla kuiti tallessa,marssit kauppaan ja näytät kuitin ja tuotteen jossa häläri,samalla kannattaa hiukan kritisoida niiden hälyttimiä jos porteissa vika että tajuavat tarkastuttaa:)
 
Jos tuote menee kassapöytää/hihnaa pitkin josta pakkaat sen kassiin, ei hälytä. Useimmissa kaupoissa on hälytin portit kassoilla eikä ulosmeno ovella.

Kauppaan vaan ja siellä poistavat. Harmillistahan tuo on ,mutta valitettavasti sellaista pääsee välillä tapahtumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
:wave:

juu, ei hälyttäny kaupassa mistä ostin tuotteen, vaan seuraavassa mihin menin.. saivat sen pois siellä niin ei tarvinnu enää mennä takas toiseen kauppaan..

takas kauppaan vaan ja pyydät poistaan hälyttimen.
mul kävi ennen monesti kun se viivakoodi aktivoitui uudelleen alakerrassa toisessa kaupassa just nuin
 
minä
pari kertaa jäänyt, aina saatu jokin hyvitys ja anteeksi pyynnöt, koska näin ei saisi koskaan käydä. jos kuitti on vaikka hukkunut, millä todistat että olet sen ostanut !
 
vieras
Mulle kävi kans kerran niin. Soitin siitä kauppaan (hukkasin kuitinkin.. ) ja ne usko mua. vein hameen sinne muutaman päivän päästä ja ne poisti sen hälyttimen.
Muistin kyllä kuka oli kassalla silloin ja hamekkin oli tosi halpa että ei tullu kyllä epäilystä että oisin sen varastanu.
 
:saint: Mulla kävi niin, että ostin pojalle hupparin lahjaks ja vasta kun se oli pojan päällä ekaa kertaa siskonsa huomas hälyn. Onneks sattui olemaan vielä kuitti tallessa :LOL: Sisko kun alkoi heti syyttämään veljeään myymälävarkaaksi :LOL:
 

Yhteistyössä