Ostin, uutena ja käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ostitteko vai teittekö itse? Ja käytittekö reissuun lähtiessäkin tai kaupungilla vai? noita haju ja pesujuttuja tietty eniten mietin...
Mä en reissuun ottanu kestoja ku todella harvoin. On niin paljon muutakin tavaraa et kertakäyttösillä silloin toimitaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ostitteko vai teittekö itse? Ja käytittekö reissuun lähtiessäkin tai kaupungilla vai? noita haju ja pesujuttuja tietty eniten mietin...
Ai ei haise? Kyllä se vaan haisee. Varsinki isomman lapsen pissat.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ostin, uutena ja käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ostitteko vai teittekö itse? Ja käytittekö reissuun lähtiessäkin tai kaupungilla vai? noita haju ja pesujuttuja tietty eniten mietin...
Käytin myös kaupungilla ja kylässä joskus, joskus taas en.
Haju? Ei ne haise. Itse asiassa kertisvaipat haisee kamalalle kun on tottunut kestoihin . Peseminenkään ei ollut aikaavievää tai työlästä, jos olisi ollut niin ei kaltaiseni laiskapaska olisi kestoja lapsellaan käyttänyt :xmas:
Mä pääsin parhaiten alkuun ko yks tuttava opetti ihan kädestäpitäin et miten homma pelaa. Muuten en varmaan ikuna olis tähän ryhtynyAlkuperäinen kirjoittaja ap:joo, mä kävinkin noihin netissä tutustumassa enemmän, mutta tosiaan aloin vaan miettimään että onko ne ihan oikeasti niin käteviä kun miltä kuulostavat. Ja tuota haju juttua oli kans vaikea uskoa, koska tosiaan ne kertikset kyllä haisee ihan hirveälle... Ja usein ihmiset sanoo että "no koitin yhen, mutta lähepä niitä pesemään, on niin vaikeita jne"...Mutta kiva nähdä että on teitäkin joilla on hyvät kokemukset...taidanpa itsekin sitten ihan hyvillä mielin niitä ainakin alkuun kokeilla ja katsoa onko meidän juttu.
Ei mun mielestäni haise. Toki jos tunkee nenänsä kiinni vaippaan, tai jos säilyttää niitä päiväkausia jossain , mutta ihan normaalielämässä en kyllä haistanut mitään...kertsiä käytettäessä taas tuntui siltä, että koko lastenhuone löyhkää, kun poika oli tehnyt yhdet pissat vaippaan.Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Ai ei haise? Kyllä se vaan haisee. Varsinki isomman lapsen pissat.
minun nokkaan ne haisee molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei mun mielestäni haise. Toki jos tunkee nenänsä kiinni vaippaan, tai jos säilyttää niitä päiväkausia jossain , mutta ihan normaalielämässä en kyllä haistanut mitään...kertsiä käytettäessä taas tuntui siltä, että koko lastenhuone löyhkää, kun poika oli tehnyt yhdet pissat vaippaan.Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Ai ei haise? Kyllä se vaan haisee. Varsinki isomman lapsen pissat.
Yleensä ei mitään, joskus harvoin lorautin etikkaa joukkoon. En mä tiiä mitä se oli , väkiviinaa kai.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä etikkaa käytätte? Ihan väkiviinaa vai mitä?
Mä olen ostanu halvinta mitä täältä saa. Eli x-tran väkiviinaetikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä etikkaa käytätte? Ihan väkiviinaa vai mitä?
Meillä ainoat mitkä falskaa niin on taskuvaipat niin siksi olen käyttäny harso/sisävaippa ja villahousut/kuorivapiia yhdistelmää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Falskaako ne teistä helposti? Tai siis että läpi tulis... Siskolla oli pojan kanssa ongelma kun alko tuleen maitokakka niin aina falskas lahkeesta... Korjaantu kyllä kun vaihto vaippamerkkiä. Mietin vaan että mitenhän noissa?
Ei falskannut oikeastaan koskaan . Joskus harvoin, jos laitoin hätäisesti pelkän sideharson, ja poika menikin päikkäreille, eli mun syy kun laitoin liian vähän imua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Falskaako ne teistä helposti? Tai siis että läpi tulis... Siskolla oli pojan kanssa ongelma kun alko tuleen maitokakka niin aina falskas lahkeesta... Korjaantu kyllä kun vaihto vaippamerkkiä. Mietin vaan että mitenhän noissa?