Onko teillä ystäviä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
... jotka kumpanin löydettyään on unohtaneet täysin että oma yhteinen aika ystävien kanssa olisi välillä ihan aiheellista? :/ Kauan se vaihe on kestänyt?

Mä en jaksa enää. Mulla on yksi ystävä joka löysi miehen ja siitä asti aina... Kun kutsun ystäväni kahville, tulevat yhdessä. Kun pyydän jonnekin, taas tulevat yhdessä. Vaikka mä selvästi kysyisin vain ystävää, en molempia. Me ei olla nähty kai kertaakaan keskenämme sen jälkeen kun nuo kaksi ovat tavanneet. Jotenkin... :snotty:

Ihan kiva, että tutustutaan miehenkin kanssa, ei siinä mitään. Mutta...

On.
Muutaman kukauden nyt pitäneet yhtä ja tässä kuussa muttavat yhteen, kaverini muuttaa siis miehen luo.
Joulukuussa nähtiin, pyysin pari kertaa käymään, mutta kaveri ei ehdi enää.
Tulisivat edes yhdessä mutta ei, ei ole mielenkiintoa näköjään.
Mun puolesta saapi olla nyt sitten. :)

Kyllä on.Yksi ystävä, joka ei ole pitänyt edes tekstiviestillä enää yhteyttä, kun miehen löysi.Ei ole tullut edes käymään kylässä.No toki muutti meistä tuonne 20km:npäähän, mutta aikaisemmin oltiin päivittäin tekemisissä. Harmillista

On lukuisia. Vaihe on kestänyt yleensä hyvin pitkään, joskus jopa eroon asti. Ja sama toistuu kun löytyy uusi mies. Aina ei jaksa ottaa avosylin takaisin vastaan ja tulla taas unohdetuksi. Tulee jotenkin käytetty olo, kun ollaan olemassa vain jos toiselle tulee egoistisia tarpeita. Harvemmin välit on enää tulleet yhtä lämpimiksi.

No huomaan itsessäni usein tällaisia piirteitä, mies ja poju menee kaiken edelle ja heidän kanssaan tulee "nysvättyä" kotona. Nyt hiljattain olin usein menossa tyttöjen kanssa, mutta kavereiden näkeminen siis lähinnä rajoittuu satunnaisiin bileiltoihin. (En nyt kuitenkaan jatkuvasti ole menossa, nyt sattui olemaan mahdollisuuksia käydä lyhyen ajan sisään viihteellä ).

Kyllä meillä saa tulla käymään, jos haluaa, mutta eipä ole näkynyt sen kummemmin frendejä täälläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
... pyydä ostoksille tai jumppatunnille :)

Mä käyn liikkumassa yksin, sinne en ota muita matkaani. Ja mihinkään sen kummemmin ostoksille ei ole varaa, ja vaikka olisikin, varmaan lähtisi mies sinnekin... :/

Ei oikeasti muuten mitään mutta jotenkin vaan tylsää. on ihan hauska nähdä molempien perheiden kesken, mutta lähes aina tilanne on se että mun mies ei ole paikalla ja hänen miehensä on, enkä mä ainakaan koe mukavaksi jutella tietyistä asioista mulle kuiteknin tuntemattoman miehen aikana.

Ja just toi mitä joku sanoi, ett mitään yhteyttä tää ystävä ei enää ota. Minä otan. Aina.

Yhteistyössä