V
vieras
Vieras
Mulla on lapsena ollut kolme kummia, joista ainoastaan yhtä näen ehkä kerran vuodessa, kun vaihdetaan ne pakolliset joulukukkaset. Hän on myös sukulainen, joten enemmän ollaan sen takia tekemisissä kuin kummiuden takia. Kaksi muuta kummia (pariskunta) ilmoittivat rippijuhlien jälkeen, etteivät enää ole kummejani. Lakkiaisissa vielä kävivät ja sitten yhteydenpito hiipui. Nykyään en ole missään tekemisissä. Muutama vuosi sitten yritin kutsua kylään, mut eivät tulleet. Veljeni on reilusti yli 30 ja hänen kummitätinsä edelleen muistaa häntä säännöllisesti ja he tapaavat silloin tällöin. En tässä nyt tarkoita, et kummien pitäisi aikuisille lahjoja ostella, mutta yhteyttä voisi silti pitää. Veljeni kummi mm ostaa sukat/suklaata-tyyppisiä pikkulahjoja jouluisin eli ei mitään ihmeellistä, vaan lähinnä haluaa pitää yhteyttä.
Mulla on yksi kummilapsi, joka on vielä pieni. Tässä vaiheessa tuntuu hassulta ajatus, että unohtaisin hänen olemassaolonsa kymmenen vuoden kuluttua, kun rippijuhlat on ohi.
Mulla on yksi kummilapsi, joka on vielä pieni. Tässä vaiheessa tuntuu hassulta ajatus, että unohtaisin hänen olemassaolonsa kymmenen vuoden kuluttua, kun rippijuhlat on ohi.