Onko teillä vessassa esillä purkit ja putelit, hiuslenkit ja tamponit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osa tavaroista on peilikaapissa, mun voiteet, dödöt, hammasharja ja miehen puhtaustarvikkeet. Käytännön syistä vauvan vaipat, rasvat ja topsyt jne on aina käden ulottuvilla pesukoneen päällä (edestä täytettävä) hoitoalustan vieressä näteissä puukoreissa.

Meikit ja hiustenhoitotuotteet on lipaston päällä ja ne kai täytyy jonnekin pian saada siirrettyä kun kissat tahtoo niitä pudotella alvariinsa. :D

Kaikki tarpeellinen on avovaunussa ihan sen takia, että vessassa ei ole kaappia. En taatusti lähde joka ilta erikseen toiseen huoneeseen hakemaan vaikka meikinpoistoainetta ja pumpulia. Jos vieraita häiritsee niin sopii katsoa muualle.

Mua ei häiritse kenenkään säilytystavat, enkä omianikaan ole sen syvällisemmin miettinyt. Kaikki ovat vaan löytäneet omat paikkansa.

Tällä hetkellä shampoot ja pesuaineet ovat peilikaapin päällä tai suihkun hyllyllä (kaikki eivät mahdu hyllylle, jossa tilaa vain kahdelle pullolle). Käsisaippua ja kynsiharja ovat käsienpesualtaan reunalla. Lisäksi kampa ja käsirasva löytyvät peilikaapin päältä.

Pyörällinen "laatikosto" löytyy, missä vauvan tarvikkeita ja ylimääräisiä hygieniatarvikkeita (uusia shampoita ym.). Seinällä olevassa häkkihyllykössä on vauvan kestovaipat, pumpulipuikkoja, kosteuspyyhkeitä ym. vauvan jokapäiväiseen hoitoon tarvittavaa kylppäritavaraa. Pyykinpesuaine on "laatikoston" päällä, hyllyn alapuolella.

Muut tavarat ovat peilikaapin tai vessan kaapin sisällä. Hampaidenhoitotuotteet, kuukuppi, dödöt...

En sitten tiedä mahtavatko vieraitani häiritä vai eivät mutta näin ne meillä on sijoitettu, emmekä niitä muualle siirrä.

Ei meillä ole kuin hammasharjat ja saippua koko vessassa. Aikoinaan, kun mulla vielä oli menkat, roikkui tosin kuukuppi pussissaan pyyhenaulassa ja varmaan roikkuu vielä joskus, jos mulle vielä menkat ilmestyy.

Sehän on kiva kun ne on esillä, mä tykkään tutkii kaiken ja se nopeuttaa asiaa. :) Mut kyllä mä ne kaapitki silmäilen jos ne ei ole lukossa. :D Mä tutkin KAIKEN. :)

Mä tutkin joka huoneen kun jään hetkeks yksin! :) Se on vaan niin kivaa... :D

Ette IKINÄ arvaisi tytöt mitä kaikkee mä olen löytänyt! ;) :p

Hihii... :D

Kaapit on vessassa, mutta myös pari hyllyä jossa on kyllä jotain rasvoja, hiuslakkaa yms. Monet ihan turhia, joten pois joutas nakata ja laittaa vaikka jotai koristetta hyllylle sen sijasta. Ja pieni "romu"kori josta löytyy myös hiuslenkkejä (varsinainen hiuslenkkikori on kaapissa). Vessapaperit on tason alla hyllyllä.

Kuukuppi, meikit, hammasharjat, hiusharjat, pinsetit yms tarvikkeet, karvanajeluvehkeet, dödöt ja päivittäin käytössä olevat rasvat löytyy kaapista tai laatikoista, kuin myös tuhannen putelia joita ei koskaan käytetä.

Ap:ta varmaan järkyttäis se, että meillä on vessassa avonainen roskapönttö poltettaville roskille. Talouspaperinpalasia, vessapaperihylsyjä, pumpulipuikkoja, hiuksia, kaikenlaista minkä voi polttaa ja mikä ei haise. Ruma se kyllä on (varsinki ku usein täyttyy liikaa ennen tyhjennystä)...vois vaikka hommata pienen pöydän siihe päälle, nii että sais edes vähän piiloon sitä.

Viimeksi muokattu:
Oikeestaan olis kiva jos joku tutkisi mun kaapit ja saisi selville mun salaisuudet. :P

Mä olen oppinut tuntemaan tuttuni ja vieraammatkin oikeestaan vasta tuon penkomisen kautta! :) Olen saanut tietää sellaista mitä ne salaa, eli sen TODELLISUUDEN. :D Yks syy siihen miksi mä olen avulias kukkien kastelija / koiran hoitaja jms on se että silloin toisen kotia saa TUTKIA! :p Mä rrrakastan sitä! :)

No meillä on kaikki tyrkyllä, kaapissa kun on lasiovet, eikä kaikki sinne ees mahdu.
Ja mun tampoonit, siteet ym. on kaapin päällä "nätissä" kasassa. Jos se jotain häiritsee,
niin antaa häiritä, meitä ei.

Meillä on esillä hammastahna-ja harjat sekä tietenkin käsisaippua,muut on kaapissa tai korissa piilossa.Ei mua varsinaisesti häiritse, jos siteet ja tampponit on esillä, mutta kerran yhdessä kyläpaikassa oli näkyvillä hiivalääkkeet :D Ehkä olisin itse laittanut johonkin piiloon.

Jukopliuta, me asutaan meidän kodissa ja ne on esillä, mitä on. Jos meille helpompaa niin, ni sitten ne on esillä. Muiden takiako sitä kotia pitää laittaa????

[QUOTE="Neiti Etsivä";22617889]Oikeestaan olis kiva jos joku tutkisi mun kaapit ja saisi selville mun salaisuudet. :P

Mä olen oppinut tuntemaan tuttuni ja vieraammatkin oikeestaan vasta tuon penkomisen kautta! :) Olen saanut tietää sellaista mitä ne salaa, eli sen TODELLISUUDEN. :D Yks syy siihen miksi mä olen avulias kukkien kastelija / koiran hoitaja jms on se että silloin toisen kotia saa TUTKIA! :p Mä rrrakastan sitä! :)[/QUOTE]
Hyi helvetti. Kerro tämä ystävillesi, niin saavat tietää sinustakin TODELLISUUDEN.

Hassu aloitus :D Meillä ei ole kuin yksi vessa ja sekin on suihkun yhteydessä, valitettavasti. Siellä on "esillä" tavaraa, koska säilytystila on rajallinen. Ei ole koskaan käynyt mielessäkään että jotakuta kiinnostaisi tampoonimerkkini, naamarasvani tai hiuslenkkini, mutta ihan vapaasti tutkimaan vaan, ei siellä mitään salaista ole... :D

Sen takiahan olen hankkinut nättejä purkkejä esim vanupuikoille ja saippualle, että niitä olis nätti kattella. :D Eli joo esim korurasia on esillä, hiuslenkkejä on esillä, hajuvesiä on esillä. Ja sekalaisia rasioita ja purkkeja, joissa kaikissa ei edes ole mitään (kirppari- yms vanhoja rasioita avohyllyssä).

Kaapissa on rasvat voiteet tamponit yms.

En kyl ihan ymmärtänyt, miten vaikka hiuslenkki on niin intiimi, että sen näkyvillä olo häiritsisi. Tiedä mihin ap sellaisia sitten käyttää.

Meillä ei vessassa ole kaappeja joten ihan kaikki on esillä. Ja sellanen kauhia vaunuhökötys myös, mutta laatikoilla. Jos mulla olis kaappeja vessassa ja tilaa ni mielellään pitäisin kaiken piilossa. En vieraiden takia vaan ihan itseni että ei näyttäis niin kaaottiselta. Mutta näillä mennään nyt :) Niin ja en tutki toisten vessoja.

Minusta monet kosmetiikkapurnukat ovat niin kauniita, että niitä pitää mielellään hyvässä järjestyksessä esillä. Ainut väriläiskä muuten valkoisessa kylpyhuoneessa.

Hyllyllä näkyvissä on hajuvedet, naamavoiteet yms joita voi rauhassa pällistellä. Oven takana on kaikki ihan intiimimmät kamat. Ajattelin kyl ostaa sellaset kivvat sisustuskorit ja sitten kamat niihin...
Sitten ois helpompi vieraiden kyylääjien katella paremmin mun kamoi kun vetää vaan koko korin hyllystä ja istuu kakalla kun samalla tonkii koria. Nyt näkyy niin selvästi kun ovat siirrelleet kamoi siel...hyllyt niin pölyset. Sitten nen yrittää tuskissaan asetella tavaroita paikoilleen ettei näkyisi että ovat koskeneet.

Neiti Etsivä onkin varsinainen trolli. Taitaa oikeasti tehdä (lue: olla tekemättä) ihan muita juttuja elämässään, kun on aikaa ja energiaa puhua kukkua täällä...

Esillä ovat, niin hiuslenkit, pikkuhousunsuojat kuin peräpukamavoiteetkin.

Kaikkihan noita jossain vaiheessa käyttää, ei pitäisi mitään salaista olla, joten mitä niitä piilottelemaan. Kaappiin ei paljon mahdu, joten sellaisessa avokärryssä säilytetään.

No, vessassa on pyykkikoneen päällä kori, jossa on minun ja lapsen hiusharjat ja pari tukkalenkkiä. Hiukset niistä on toki nypitty pois. Lisäksi korissa on meikkipussi. Kylppärissä on kaksi kappaletta käytännöllisiä ja kivannäköisiä korivaunuja. Toisessa on sampoot ja muut suihkujutut, toisessa on mm. veskipaprua, lapsen yövaippoja ja miehen parranajokone. Muut tilpehöörit ja menkkajutut säilytetään kaapeissa.

Yhteistyössä