Onko teillä samanlaiset menkat kuin ennen keskenmenoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Waterlily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Waterlily

Uusi jäsen
04.02.2010
1
0
1
Hei,

Eli kysymys otsikossa. Olen pohtinut jo tätä jonkin aikaa eli sain keskenmenon huhtikuussa -09, raskausviikolla 18. Kohtu tyhjeni ítsestään (vauhdilla) ja kävin vain kerran lääkärissä. Mitään jälkitarkastusta yms. ei tehty, ei kuulemma tarvitse vastasi lääkäri... Ja minulla ei siis ole lapsia.

No keskenmenon jälkeen menkat ovat olleet todella omituiset. Ne tulevat ajallaan (toimin kuin kello :) mutta ovat todella runsaat. Ennen olin jonkin verran kipeä menkkojen aikaan, mutta vuotoihin en tarvinnut kuin normaalin siteen.

Nykyään en ole enää kipeä menkkojen aikaan, mutta mun on pakko käyttää "yösiteitä" noin neljän päivän ajan ja vuotoa saattaa tulla kerralla ihan todella paljon. Ennen keskenmenoa tämmöistä ei ollut koskaan!

Ja en ole siis tullut uudestaan raskaaksi, yrittämisestä huolimatta.

Onko teillä muilla ollut tämmöistä?

Pahoitteluni keskenmenostasi :hug: Itsellä keskeytynyt keskenmeno rv 20+4 lokakuussa -09 ja lääkkeellinen tyhjennys, mikä onnistui onneksi hyvin. Sen jälkeen menkat olleet erilaiset....kierto lyhentynyt, vuoto on normaalistikin runsasta, mutta nyt ollut vieläkin enemmän( saattaa toki kaavinnan yhteydessä löydetty endometrioosikin vaikuttaa ).

Teillä on molemmilla ollut keskenmeno noin myöhäisillä viikoilla :'( :hug: .

Mulla taas on menkat olleet keskenmenon/-jen jälkeen paljon niukemmat. Joskus on pärjännyt ihan pikkuhousunsuojallakin :o . Mulle on tehty kolme kaavintaa, kun lääkkeelliset ei ole onnistuneet.

Mulla meni kesken rv 10 viime vuonna. Tuon jälkeen on parit menkat tulleet. Ovat lyhyet ja runsaat pari päivää ja sitten loppuvat. Nytkin tuli menkat, jotka alkoivat perjantaina, olivat todella runsaat lauantaina ja nyt lähes loppuneet. Ei ennen ollut näin. Toisaalta ei häiritse, että vuoto ei ole runsasta kuin yhtenä päivänä.

mulla kanssa menkat muuttui runsaammiksi ja paljon kivuliaammiksi viime kesäkuun keskenmenon jälkeen. ensin ajattelin että kroppa on vain vihdoin palautunut normaaliksi vuosien pillerien käytön jälkeen, mutta keskenmeno siis näyttäisi aiheuttaneen tämän. nyt ihmetellään että mihinkä suuntaan tämän km:n jälkeen menkat menee..

Mun on yhdyttävä tähän viestiketjuun. Oma kokemukseni on myös tallainen että ennen marraskuista keskeytynyttä km:ää (rv9) ja kaavintaa(+kohtutulehdus), menkkani olivat noin 6 päivää. Nyt ne kestävät vain 3 päivää. Lyhentyneet siis puolella. Ovat edelleen runsaat, mutta todella lyhentyneet. Onko kenelläkään mitään havaintoa mistä johtunnee ja vaikuttaako jatkoraskauksiin?

Siis mulla on ollut kaksi keskenmenoa. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen oli heti viikon mittaiset kuukautiset ja sen jälkeen vain muutaman päivän pituiset. Kummallista. Sitä myös ihmettelen vaikuttaako se raskauteen? Kertokaahan joku....

Mulla todettiin viime kesänä tuulimuna kun viikkoja oli 14, viikko ennen häitä. Kaavintaan ja tosi hidas toipuminen... onneksi päästiin naimisiin! Sen jälkeen menkat on olleet tosi satunnaiset, alkaa tosi niukkana ja noin 4 pv myöhemmin tulee vähän lisää. Outoa mut ehkä sittenkin "luonnollista" jos muillakin on muuttuneet noin paljon. Nyt oon taas raskaana mut pelkään tosi paljon keskenmenoa... vielä pitäis 1-2 vkoa odotella ennen lääkäriä, ja jännätä miten täällä ulkomailla toimitaan kun ei ole mitään neuvolasysteemiä kuten Suomessa.

Hei kaikille!

En tiedä lukeeko tätä kukaan enää mutta kerron oman tarinani...

Minulla todettiin 13.4 ultrassa tuulimunaraskaus 11+1, ja 15.4 menin naistentautienpoliklinikalle ja sain kohdun tyhjennykseen lääkkeet. Kolme ensimmäistä päivää vuodin kuin härän kurkusta ja viikko oli pientä tiputteluvuotoa. Nyt maanantaina siis 25pv tyhjennyksestä luulin että minulla alkoi kuukautiset mutta vuodin vain vähän sen päivän. Tänään soitin sinne naistentautienpoliklinikalle ja käskivät tekemään raskaustestin... :O En kai nyt näin nopeasti olisi raskautunut koska viime yrityskin kesti sen 4kiertoa. :confused:

Yhteistyössä