Onko teillä rumilla naisilla kaunista naista hyvänä ystävänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mukula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kaunottariakin hyvinä ystävinä. En pidä itseäni rumana, mutta en kyllä kaunokainenkaan ole. :) Joskus ihailen yhden ystävän TÄYDELLISTÄ ihoa, ja toivon, että minullakin olisi sellainen iho. Mutta... Ystäväni ovat rakkaita, ihania, upeita ihmisiä kaikki ja heille on mahdoton olla pahansuovalla tavalla kateellinen.

Mulla on mielettömän kaunis ystävä. Koskaan en ole ollut kateellinen, ainoastaan ylpeä. Joku mies on kysynyt multa ja toiselta kaverilta eikö häiritse, kun tää ystävä kerää baarissa kaikki miehet ympärilleen. Oltiin et hä?
(Itsetunto kohillaan, tottakai luultiin että ne hääräili meidän takia ;) )

Joskus oon jotenkin sympatiseerannu tätä ystävää. Häntä tuijotetaan kadulla aika paljon ja minusta sellanen kyttääminen on häiritsevää. Kerran yks mies käveli päin seinää kun tuijotti ystävääni. Hävetti sen puolesta, varsinkin kun sen vaimokin oli mukana. Moukka.

On monta. En ole kade.

Mutta sä et ookaa ruma.

Mä en pidä itteäni rumana joten ehkä oon vähä väärä ihminen vastaamaan ap:n kysymykseen. Mä oon mielestäni ihan tavallisen näköönen nainen. On mulla kaunottaria kaverina enkä oo heille kateellinen. Kyllä se olis kuluttavaa olla vuosia jonku kaverina ja olla samalla hänelle kateellinen.

Mulla on paljon hyvännäköisiä kavereita, oli varsinkin opiskeluaikaan. Olin kyllä kade heidän ulkonäöstään ja siitä miten vetivät miehiä puoleensa. Mutta kun hengailin heidän kanssaan, sain itsekin hyvännäköisiä poikaystäviä :-) Tosin niistä ei tullut mitään aviomiehiä minulle, mutta harva näistä kaunottaristakaan valitsi niitä komeita miehiä, jotka silloin pörräsi ympärillä.

Mutta sä et ookaa ruma.

Ei se kyllä niin ole, että jos olet oikeasti ruma, olisit kateellinen. Rumuus ja kateus kyllä kulje käsikädessä. Kateus on.. ainakin osittain itsetunnon heikkoutta.
Sanotaanpa nyt vaikka, että olen surkea piirtämään. Ihailen heitä, jotka ovat siinä hyviä, mutta en ole kateellinen.
Minulla ei myöskään ole unelmakroppa. Ihailen treenattuja vartaloita, mutta en ole kateellinen.

Oikeastaan en ole ikinä ollut kateellinen kenellekään juurikaan mistään.

Ei se kyllä niin ole, että jos olet oikeasti ruma, olisit kateellinen. Rumuus ja kateus kyllä kulje käsikädessä. Kateus on.. ainakin osittain itsetunnon heikkoutta.
Sanotaanpa nyt vaikka, että olen surkea piirtämään. Ihailen heitä, jotka ovat siinä hyviä, mutta en ole kateellinen.
Minulla ei myöskään ole unelmakroppa. Ihailen treenattuja vartaloita, mutta en ole kateellinen.

Oikeastaan en ole ikinä ollut kateellinen kenellekään juurikaan mistään.

Asiaa kirjootat. Mäkin ihaalen ihmisiä monista eri syistä enkä tajua miks pitääs olla kateellinen heille. Kyllä mä voin pientä kateutta tuntia joskus, mutta en mä jaksa tuollaasille tunteille uhrata pahemmin aikaa.

Muoks. enkä mä siis vastatessani Bootylle tarkoottanu sitä, että ruma olis automaattisesti kateellinen. Ei kateus katto ulkoosia ominaisuuksia vaan yhtälailla kaunis voi olla jollekki ihmiselle kateellinen.

Viimeksi muokattu:
Asiaa kirjootat. Mäkin ihaalen ihmisiä monista eri syistä enkä tajua miks pitääs olla kateellinen heille. Kyllä mä voin pientä kateutta tuntia joskus, mutta en mä jaksa tuollaasille tunteille uhrata pahemmin aikaa.

Muoks. enkä mä siis vastatessani Bootylle tarkoottanu sitä, että ruma olis automaattisesti kateellinen. Ei kateus katto ulkoosia ominaisuuksia vaan yhtälailla kaunis voi olla jollekki ihmiselle kateellinen.

En mä oikeestaan sitä luullutkaan, takerruin siihen kun alunperinkin koko kysymyksessä harmitti tuo "ruma".
Tajusin, että halusit kertoa Bootylle ettei hän ole ruma. Olen samaa mieltä =)

Viimeksi muokattu:
En mä oikeestaan sitä luullutkaan, takerruin siihen kun alunperinkin koko kysymyksessä harmitti tuo "ruma".
Tajusin, että halusit kertoa Bootylle ettei hän ole ruma. Olen samaa mieltä =)

No joo mun mielestä koko alootuksen kysymys on vähä typerä. Mä en tajua miks joku ajattelee tuolla tavalla. Aiva ku ystävyys perustuus ulkonäköön.

• Tykkää
Reactions: Neydan ja päätön
On yksi ystävä joka on missityyppiä. En ole hänelle kateellinen, mutta ottaisin kyllä mielelläni itsellenikin kauniimman ulkomuodon. Itse olen niin perus tavallinen tallaaja paksulla perseellä.
Mutta usein viihteellä ollessa koen kyllä myötähäpeää niitä miehiä kohtaan, jotka pörräävät ystäväni ympärillä. He kuvittelevat, että parilla hurmurilauseella saavat hänet mukaansa ja eivät yleensä ymmärrä suoraakaan puhetta, että ei kiinnosta.

Aika monest varsinkin nuorena kauniilla naisella on ruma bestis. Näin siksi että kauniimpi voi tuntea ylemmyyttä. Ja kyllä - naiset ovat melkoisia pelaajia kaikissa ihmissuhteissa.

[QUOTE="mies";28197800]Aika monest varsinkin nuorena kauniilla naisella on ruma bestis. Näin siksi että kauniimpi voi tuntea ylemmyyttä. Ja kyllä - naiset ovat melkoisia pelaajia kaikissa ihmissuhteissa.[/QUOTE]

Itsekö olet näin havainnoinut, vai mihin perustat väitteesi?

Mä taas olen huomannut, että usein kauniiden ihmisten ympärillä on muita kauniita.
Näkee paljon esimerkiksi nuoria naisporukoita, jotka ovat kaikki suhteellisen hyvännäköisiä.
Enkä itseasiassa tiedä/tunne ketään, jolla olisi joku "bestis" ja vieläpä ihan eri "tasoinen" kuin henkilö itse.

Yhteistyössä