G: Onko teillä kaunista?

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
On. 90% aina. :D
Minkäs sille voi jos siisteys, järjestys ja kaunis koti on pakkomielle!!
Ja tuoreita kukkia meillä on aina.

Mie oon tuoreitten kukkien sijaan päätyny ruukkuihin, sant paulia tms kestää himpun pidempään ja sen jälkeen uutta tilalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ap:lla oikein kaunis koti =) Meillä ei valkoinen sohva pysyisi vuorokautta pidempään tuossa kuosissa... :xmas:

Kyllä se pysyy. Ja irroitettavat päälliset, helppo pestä koneessa =)
Mulla mustikkatahratkin lähteneet.
mei ei kyllä sinänsä harrasteta sohvalla syömistä (paitsi aikuiset illan tullen :saint: )

Ei tosiaan ole kaunista. Meillä on kaikki tavarat saatu muilta, ei ole varaa sisustaa. olkkarissa on mm. ruma tietokonepöytä ja todella ahdasta muutenkin. haaveilen että vielä joskus pääsen sisustamaan.

Meillä on aina kohtuullisen siistiä ja kaunista. Sisustaminen on mun intohimo.

Aapeen tyyli on osittain samanlaista, kuin munkin. Takka ja se puidensäilytyshylly on aivan ihania.

Teillä on varmaan ihan sama talo, kuin meillä. Verhotanko ja verhotkin aika identtiset. Paitsi värit on erit. Meillä on isoiso akvaario tossa, missä teillä telkkari.

Alkuperäinen kirjoittaja Onkohan:
Teillä on varmaan ihan sama talo, kuin meillä. Verhotanko ja verhotkin aika identtiset. Paitsi värit on erit. Meillä on isoiso akvaario tossa, missä teillä telkkari.

Heh, meilläkin oli ennen akvaario, 200l. Mut se ei sitte mahtunutkaan kätevästi tänne, vaikka pienemmästä muutettiin. En halunnut sitä vierashuoneeseen tms. tunkea, joten myin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Onkohan:

Heh, meilläkin oli ennen akvaario, 200l. Mut se ei sitte mahtunutkaan kätevästi tänne, vaikka pienemmästä muutettiin. En halunnut sitä vierashuoneeseen tms. tunkea, joten myin pois.

Meillä on toinen eteisessä ja varmaan jossain vaiheessa tulee vielä pari yläkertaan.

Meillä on kyllä vaaleammat seinät, mutta muuten tummemmat sävyt, meillä ei pysyis valkoinen sohva tai edes verhot puhtaina. Takassakin on tummanharmaat laatat edustassa.

Yhteistyössä