Ei kumpaakaan, thank god.
Tai on edesmenneiden isovanhempien iso kotitila suvun käytössä mutta eipä oo tullut vuosiin käytyä, eikä varmaan muutamaan vuoteen vastaisuudessakaan.
En tykkää mistään mökkeilystä tai muiden nurkissa pyörimisestä. Jos lähden jonnekin kotoa pidemmäksi aikaa niin hotelliin kiitos.
[QUOTE="vieras";26211105]Meillä on sukumökki, joka on virallisesti vanhempieni nimissä, mutta myös minun ja veljeni perheillä on täysi käyttöoikeus siihen.[/QUOTE]
Oman kesämökin tein tuossa ja joku ilkeä ihminen soitti poliisille Etel
Ostin meille oman mökin. Kyllästyin olemaan vieraana muiden mökeillä, vaikka toki tervetulleita olimmekin niin vanhempieni kuin mieheni perikunnan mökille. Kaipasin omaa hermolepo- ja maanrapsutuspaikkaa jostakin taajaman läheisyydestä. Tämä uusi mökkimme onkin kylän päätien lähellä, kyläkauppaan on satakunta metriä. Omakotitalonaapureita ja muita mökkinaapureita on.
En ole mikään "korpimökkeilijä", joten tämä sopinee meille. Käytännössä homma testataan ensi kesänä
Ei kumpaakaan.
Käymme joka kesä vuokramökillä, jok vanhempieni työpaikan myötä tullut. Oon käynyt vauvasta asti siellä.
Vain muutama euro per vuorokausi. Todella halpaa. Ja kesällä ollaan n. viikko siellä ja ehkä parina viikonloppuna.
Te keillä on sukumökki ja täysi käyttöoikeus: Mitä sillä tarkoitatte? Onko teillä oikein joku virallinen, lain edessä pätevä paperi asiasta vai vain suusanallinen sopimus?
Ei kun me ostettiin varta vasten tää hevonkuusen viimeinen pellonkulma ihan ympärivuotiseksi kodiksi. Ettei tartte erikseen hommata kesämökkiä. (Tai asuntoautoa, lomaosaketta, vakipaikkaa leirintäalueelta tai ulkomaanmatkoja/kylpyläreissuja/risteilyä ehkä enää ikinä.....)
[QUOTE="vieras";26212526]Te keillä on sukumökki ja täysi käyttöoikeus: Mitä sillä tarkoitatte? Onko teillä oikein joku virallinen, lain edessä pätevä paperi asiasta vai vain suusanallinen sopimus?[/QUOTE]
Vain suusanallinen. Olemme lähisuvun kanssa sopineet, että jokainen saa käyttää mökkiä niin paljon kuin itse haluaa.