Onko teillä mustasukkaisia vanhempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä mun äiti tuntuu olevan aika mustasukkainen jos tyttömme on miehen vanhemmilla hoidossa. Jos kuulee että tyttömme on ollut siellä niin pyytää heti sitä hänenkin luokseen. Ja jos äitini soittaa kun olemme miehen vanhemmilla niin kuulee äänestä heti ettei oikein tykkää vaikkei sitä ihan suoraa sanokkaan, mutta mua on alkanu ärsyttämään kamalasti sen käytös. Toisalta hän on hyvin avulias ja on ihanaa kun hän tarjoutuu aina hoitamaan mutta silti en voi sietää tätä tunnetta että joku on lapsestani/minusta/perheestäni mustasukkainen.

Joo, samaa täällä. Pitäis eniten olla mun äitillä hoidossa hänen mielestään, ostaa ylihintaisia lahjoja et hänen lahjat olis varmasti "parhaat" jne. RASITTAVAA!

Jopa teillä on ongelmat! Meillä ei kummankaan vanhemmat ole koskaan ottaneet ottaneet lapsiamme yökylään, vaikka tarvetta olisi ollut mm. silloin kun mies joutui toisella puolella Suomea erittäin vakavaan auto-onnettomuuteen ja vietti 4 vrk teho-osastolla.

mun äitistäni en ole sellaista huomannut, mutta anopista sen näkee. No anoppi näkeekin harvemmin lapsia, kun välimatkaa on 300km, ja mun äiti näkee tosi usein kun välimatkaa on noin 3km...ymmärrän tietty anoppia, ainuat lapsen lapset nää meijän kolme.

No mun äidillä ei ole varaa ostaa kovin isoja lahjoja ja tuntuu että siitäkin on mustasukkainen jos miehen vanhemmat ostavat tytöllemme jotain. Äitini kyllä huolehtii herkkujen antamisesta se kans ärsyttää kun joka kerta pitää työntää niitä karkkeja ja limsoja, ihan kun niillä oikein yrittäis että tyttömme viihtyis paremmin hänen luonaan.

ei ole
mut oisin ihan haltioissani jos tappelisivat kuka saa pitää ja kuinka kauan (ainakin kuullostais kivalta)
meillä lapset hoidossa 0-2kertaa vuodessa ja kyllä se oma aika houkuttelis joskus.

Olen kyllä kiitollinen, että hoitajia löytyy mutta rasittaa vaan kun äitini soittelee jatkuvasti ja sen pitää tietää kaikista meidän menoista ja tosissaan tuo mustasukkaisuus/ omistavaisuus ei ole oikeasi kivaa..

Miehen äiti on, mutta yleensäkin kaikki mikä liittyy minuun, on pahasta ja salajuoni sitä vastaan.
Esimerkiksi meiltä tulee matkaa hänen luokseen noin 300km, käymme pidennetyn viikonlopun verran hänen luonaan muutaman kerran vuodessa. Minun vanhempieni luokse taas välimatka onkin jo sitten 700 kilometriä, joten siellä käydään sitten yleensä max kertaa vuodessa. Vanhempieni kanssa samalla paikkakunnalla asuu sitten myös minun muita sukulaisia, lasten kummeja ja miehenkin kavereita, joten käydään samalla reissulla myös näillä. Yleensä ollaan viikon verran näillä reissuilla.
Anoppi kuitenkin jaksaa itkeä näistä "paremmista" isovanhemmista, joiden luona viivytään kokonainen viikko mutta hänen luonaan vain viikonloppu.
Voi voi, elämä on...