Onko teillä kotiäideillä kuin usein ihan omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Siis et esim urheiletteko jokapäivä esim. lenkillä tms. Tai teettekö kuin usein jotain ihan ilman lapsia ja miestä. Mul kohta 4vko ja 1,8kk vanhatt lapset ja ei todellakaan usein omaa aikaa. Nyt vaan sellanen olo et pää leviää just tähän touhuun...

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Siis et esim urheiletteko jokapäivä esim. lenkillä tms. Tai teettekö kuin usein jotain ihan ilman lapsia ja miestä. Mul kohta 4vko ja 1,8kk vanhatt lapset ja ei todellakaan usein omaa aikaa. Nyt vaan sellanen olo et pää leviää just tähän touhuun...

4vkoa ja 1,8kuukautta vanhat??? siis täh?

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:

4vkoa ja 1,8kuukautta vanhat??? siis täh?

Kai mä oon vähän väsyny siis 4vko ja 1v8kk vanhat lapset!

Onhan sitä aina välillä,silloin kun järjestän jotain menoa tai käyn kaupassa yksin yms. Nytkin itseasiassa nautiskelen olosta,lapset on toisella puolella Suomea ja minä kotona,lähden huomenna perässä,mutta kuitenkin tämä ilta on rauhallista.

Onneksi mies hoitaa lapsia paljon aina tarvittaessa 4,5v ja 2v. Aika harvoin tulee kuitenkin otettua sitä aikaa, lenkkeily kyllä ois paikallaan.. Kun lapset oli pieniä minua auttoi pienet päiväunet ja kun sain edes 15min aikaa YKSIN ja HILJAISUUDESSA. Voimahalaus sinulle! Pienten lasten kotiäitinä ei ole aina niin helppoa!! Koita ottaa itsellesi edes pieni hetki silloin tällöin niin jaksaa paremmin.

Iltaisin, kun lapset nukkumassa.. :)
Kunhan saan tän nelosen maailmaan, otan käyttöön taas mun oman terapiani pään kasassa pysymiseen.. eli käyn 3-4 kertaa viikossa 1-2 tunnin lenkillä :) siinä saa mieskin sitten laatuaikaa lasten kanssa ilman äitiä. :D tekee hyvää kaikille.

Voi oli tänäänki kolme tuntia. Köytin vaan mukelot tupliin ja menin shoppaamaan. Aina, ku kuulu naukasu, työnsin keulalle Marie-keksin. Oli huippua ja ah niin vapaata. Tomerasti ku pukkailee, niin tietäki järjestyy...

Ei mulla oikeestaan. Toi kuopus on niin mammanpoika vielä ettei sitä oikein voi jättää. Lasken toki omaksi ajaksi ne muutamat tunnit vuorokaudessa kun lapset nukkuvat. Sitten kun tuo vauva on vähän isompi niin hankin jonkun kodin ulkopuolisen harrastuksen (esim. ratsastus).

Yhteistyössä