Onko teillä koskaan sellaista oloa, että elämä vaan soljuu ohi ettekä oikeastaan tee mitään kovin intohimoisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti&vaimo&minä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti&vaimo&minä?

Vieras
Mul on nyt viime viikkoina ollut sellainen olo. Arki pyörii hyvin, eikä ole mitään erityisiä huolia. Mutta kaipaan sellasta "omaa juttua", jota tekisin 110 lasissa ja saisin kiksejä. Opiskeluaikana harrastin intohimoisesti urheilua, mutta eipä se enää äitinä onnistu...

Ajatuksia?

En ole kovin intohimoinen ihminen, mutta olen aina pyrkinyt säilyttämään elämässäni lokeron, jossa voin tehdä jotain itselleni mielekästä. Ratkaisuja on monenlaisia, kunhan avarasti uskaltaa katsoa ympärilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En ole kovin intohimoinen ihminen, mutta olen aina pyrkinyt säilyttämään elämässäni lokeron, jossa voin tehdä jotain itselleni mielekästä. Ratkaisuja on monenlaisia, kunhan avarasti uskaltaa katsoa ympärilleen.

Mä olen sitten taas sitä laitaa, että pakko saada suuria kiksejä. Tai käy kuten nyt, tulee vaisu olo. Kai se vaan on vaisua olla pienen lapsen töissäkäyvä äiti, ei ole aikaa paneutua omiin juttuihin. (Ja sitten suree, kun äitiys ei tunnu antavan riittävästi kiksejä, eikä kehtaa tunnustaa omaa turhautumistaan.)

Yhteistyössä