V vierailija Vieras 06.03.2009 #1 Avonin tuotteista? Sain esitteen ja kiinnostaisi tietää, millaisia tuotteet ovat käytössä...
M Maikki 85 Jäsen 10.06.2008 595 0 16 06.03.2009 #2 itse olen myyjänä ja tilaan itselleni paljon tuotteita. ovat aivan ihania ja asiakkaani ovat olleet tosi tyytyväisiä. Eivät osata enää kaupasta meikkejä tai shampoota.
itse olen myyjänä ja tilaan itselleni paljon tuotteita. ovat aivan ihania ja asiakkaani ovat olleet tosi tyytyväisiä. Eivät osata enää kaupasta meikkejä tai shampoota.
V vieras Vieras 06.03.2009 #4 Mulla on sitä shamppoota..Ihan parasta ollu =) En enää muuta käytä!! Sain sen joululahjaksi yhdeltä kaveriltä mikä ostaa sieltä ne aina
Mulla on sitä shamppoota..Ihan parasta ollu =) En enää muuta käytä!! Sain sen joululahjaksi yhdeltä kaveriltä mikä ostaa sieltä ne aina
A ap Vieras 06.03.2009 #5 ok, oli lehdessä nimittäin tosi hyviä tarjouksia, enkä ole ennen tilannut sieltä mitään. Ehkä uskallan sitten kokeilla.
ok, oli lehdessä nimittäin tosi hyviä tarjouksia, enkä ole ennen tilannut sieltä mitään. Ehkä uskallan sitten kokeilla.