Onko teillä jotain kausia nyt menossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Oletteko juuri innostuneet jostain uudesta, onko joku erityinen villitys tai kausi menossa?

Minulla on suurena villityksenä kaikki kiinnostus brittiläisyyteen.

Samoin olen ruoanlaitossa innostunut luomusta ja muutenkin puhtaasta ruoasta.

Innostuksiani on kahdenlaisia, niitä jotka hiipuvat pian ja niitä jotka jäävät :D

minulla tulee aina joskus neulomiskausia, mutta koska olen oppinut että ne menee hetkessä ohi, minulla on kaulaliinan tekele , jonka puran aina pois kun alkaa uusi pakkoneulomiskausi. Tulee edullisemmaksi, kun jaksan tehdä sitä vain pikkupätkän :)

Mulla on vaan kolmekympin kriisi, juuri kun kahdenkympin kriisistä pääsin eroon. Olen 26. Jatkuvaa kriisiä taitaa elämä vaan olla. Myös eksistentiaaliset kysymykset askarruttaa joka perkeleen ilta ja yö

Hiipuva kausi minulla on nyt se vuosia kestänyt Jane Austen-kausi. En enää koko ajan lue jotain hänen kirjaansa ja on ainakin kolme viikkoa siitä, kun olen viimeksi katsonut jonkun sarjan tai leffan, joka pohjautuu hänen kirjoihinsa.

On mulla ehkä jonkin asteinen suunnittelukausi. On tsiljoona asiaa, jotka on joko tekemättä tai aloittamista vaille valmiita. Pitää priorisoida ja suunnitella, mitä alka tekemään ja missä järjestyksessä. Kotisivujen uudistusprojekti on ollut suunnitelmissa pitkään, mutta takamus puutuu muutenkin ihan tarpeeksi tässä tuolissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Smile:
Positiivisuuskausi.
Testaan, josko elämä olisi vähän helpompaa, jos yrittäisin ajatella edes vähän myönteisesti kaikesta veemäisestäkin.

Onko sinulle sellainen liike tuttu kuin Random acts of kindness? Törmäsin siihen vastikään ja kiinnostuin kovasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Positiivisuuskausi.
Testaan, josko elämä olisi vähän helpompaa, jos yrittäisin ajatella edes vähän myönteisesti kaikesta veemäisestäkin.

Onko sinulle sellainen liike tuttu kuin Random acts of kindness? Törmäsin siihen vastikään ja kiinnostuin kovasti. :)

En ole kuullutkaan tuollaisesta. Ehkä guuglaan. Tää alkoi vaan siitä, kun mietin, että kun tää negatiivinen ajattelu ei näytä onnea tuovan, niin jospa kokeilisin toista keinoa.

En ole kuullutkaan tuollaisesta. Ehkä guuglaan. Tää alkoi vaan siitä, kun mietin, että kun tää negatiivinen ajattelu ei näytä onnea tuovan, niin jospa kokeilisin toista keinoa.
Oikein hyvä ajatus sinulla! Luin ihan arkisesti tuosta jutusta Annan pääkirjoituksesta ja googlasin. Se vaikutti hauskalta hommalta.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Oikein hyvä ajatus sinulla! Luin ihan arkisesti tuosta jutusta Annan pääkirjoituksesta ja googlasin. Se vaikutti hauskalta hommalta.
:)

Jaa, pitää tutustua ja katsoa. Pikaisesti vaan nyt vilkaisin, mutta palaan asiaan myöhemmin ajatuksella. Nyt pitää lähteä lenkille.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en nyt kutsuis tätä suorastaan vitutuskaudeksi, mutta jonkunlainen saamattomuus-kausi. Mikään ei tunnu miltään eikä kiinnosta, on vaan TYLSÄÄ |O

Saamattomuuskausi minulla oli just alkuvuodesta, kesti tammikuun ja melkein koko helmikuun. Liittyy siihen, että helmikuulla on aina työhön liittyvä tietty juttu, ikään kuin katkolla koko homma aina vuosittain. Sen savotan kun saa hoidettua vuodeksi eteenpäin, alkaa jotenkin energisempi ja iloisempi kausi.