Onko teillä joskus sellainen tunne,että ette jaksa edes ruokaa laittaa,ettekä jaksa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynytkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynytkö

Vieras
että kukaan muukaaan sitä laittaa?

Mul on just sellainen tunne nyt. Ruokaa pitäisi tehdä,mut en millään jaksa ja mies sano,et hän voi tehdä,mut en jaksa,et sekään alkaa sitä laittamaan.

Mikä neuvoksi tällaiseen väsymykseen

Mikset jaksa että mies laittaa, jos sun ei tarvitse olla siinä mukana mitenkään?
Mua tympii useinkin ruuanlaitto, sehän on vaan helpotus että mies tekee silloin ruuan.

[QUOTE="vieras";27706903]Mikset jaksa että mies laittaa, jos sun ei tarvitse olla siinä mukana mitenkään?
Mua tympii useinkin ruuanlaitto, sehän on vaan helpotus että mies tekee silloin ruuan.[/QUOTE]

En tiedä, varmaan siksi ku en jaksa kilinöitä ja kolinoita nyt yhtään

Alkuperäinen kirjoittaja väsynytkö;27706924:
En tiedä, varmaan siksi ku en jaksa kilinöitä ja kolinoita nyt yhtään

Tuttua mullekin kun on hermot kireällä, ei jaksaisi mitään ylimääräisiä ääniäkään.
Hommaa korvatulpat ja tunget bilsomit korviin. Menet makkariin makailemaan, laitat oven kiinni, valot pois ja kynttilöitä palamaan, olet vaan siellä ihan itseksesi.
Tai sitten kuuntelet jotakin rauhoittavaa musiikkia kuulokkeilla, lojut peiton alla ja katselet niitä palavia kynttilöitä.

[QUOTE="vieras";27706960]Tuttua mullekin kun on hermot kireällä, ei jaksaisi mitään ylimääräisiä ääniäkään.
Hommaa korvatulpat ja tunget bilsomit korviin. Menet makkariin makailemaan, laitat oven kiinni, valot pois ja kynttilöitä palamaan, olet vaan siellä ihan itseksesi.
Tai sitten kuuntelet jotakin rauhoittavaa musiikkia kuulokkeilla, lojut peiton alla ja katselet niitä palavia kynttilöitä.[/QUOTE]

Ihana idea :D

Minulla on ollut viimeiset viisi vuotta sellainen tunne, etten jaksaisi tehdä ruokaa tai juuri mitään muutakaan. Siksi meillä onkin siirrytty eineksiin pääosin ja muissa töissä mennään siitä, missä aita on matalin. Siivoan korkeintaan kerran viikossa.

Jaha, muillakin siis tällainen päivä kuin minullakin. Ulkoistan koko ruuanlaiton eli käyn hakemassa pizzat. Ei tarvitse miettiä mikä olisi sellainen ruoka jota muut söisivät kun kaikki saavat tilata juuri sitä mitä haluavat. Ja tuleepahan tuettua paikallista yrittäjää taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;27706999:
Jaha, muillakin siis tällainen päivä kuin minullakin. Ulkoistan koko ruuanlaiton eli käyn hakemassa pizzat. Ei tarvitse miettiä mikä olisi sellainen ruoka jota muut söisivät kun kaikki saavat tilata juuri sitä mitä haluavat. Ja tuleepahan tuettua paikallista yrittäjää taas :D

Mä yritin tuota samaa,mut poika nirisi heti et ei mitää tuollaista ruokaa vaan kunnon kotiruokaa :D

Yhteistyössä