Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äiti oli tuollainen. Vastoinkäymistä toisensa perään, osa itse aiheutettuja ja osa ei. Juuri kun luulit saaneesi sen jaloilleen niin taas mentiin.
:hug: :hug: Toivottavasti kontrolleissa on kaikki ok =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mulla tuli kyyneleet silmiin, kun luin ton Keittiönoidan kertomuksen. :'(
Oma mieheni sairastui syöpään reilu kaksi vuotta sitten ja on parantunut siitä. Aina kontrollin lähestyessä kuitenkin huoli painaa mieltä ja nyt tuo pernan leikkausarpi on jotain krinnannut. Mies onneksi menee perjantaina sitä näyttämään. Toivotaan, että ei ole mitään ongelmaa missään.![]()
Mietin vain kun tuota tekstiä luin niin tuota meidän nyt juuri 5v täyttänyttä poikaa. Onneksi sillä sun siskonpojalla on ollut läheinen ihminen kertomassa sitä asiaa ja tukemassa lasta. Se on varmasti auttanut siinä hetkessä.
Nyt itkettää. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se hetki oli mun elämäni vaikein. Olen menettänyut avomieheni kuolemalle, mun esikoiseni on monivammainen, paras ystävänikin kuoli, itse sairastuin nivelreumaan, mutta siitä huolimatta 2.6.1992 klo 17.40 oli mun elämäni raskain hetki. Se oli se hetki, kun otin siskonpojan syliini ja kerroin isänsä kuolemasta. En ole koskaan sitä ennen enkä koskan sen jälkeen joutunut niin tarkkaan miettimään, miten sanani asetan. Vaan ehkä juuri sen kesäisen illan vuoksi mulla ja siskonpojalla on äärimmäisen erityislaatuinen sukulaisuussuhde =) Mutta oli se raskas paikka, sitä ei voi kieltää mitenkään päin.Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Olipas koskettava tarina, mielessäni ajattelen tuota hetkeä kun olet joutunut lapselle kertomaan isänsä nukkuneen pois :'( Voi pientä poikaa![]()
Onneksi on ihmisiä joiden syli on avoinna :hug:
Saat. Mä otin pojan syliini ja sanoin yksinkertaisesti, että "mulla on sulle surullista kerrottavaa, isä on kuollut". Ja pidin siitä pojasta lujasti kiinni. Sitten kerroin, että vaikka lääkärit tekivätkin kaikkensa, isän sairaus oli sellainen, ettei häntä voitu pelastaa. Kerroin myös, että äiti, minä, mummi, ukki ja Kari-setä kyllä pidetään susta aina huolta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Saanko Keittiönoita kysyä, millä sanoilla sanoit pojalle, että pojan isä on kuollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat. Mä otin pojan syliini ja sanoin yksinkertaisesti, että "mulla on sulle surullista kerrottavaa, isä on kuollut". Ja pidin siitä pojasta lujasti kiinni. Sitten kerroin, että vaikka lääkärit tekivätkin kaikkensa, isän sairaus oli sellainen, ettei häntä voitu pelastaa. Kerroin myös, että äiti, minä, mummi, ukki ja Kari-setä kyllä pidetään susta aina huolta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Saanko Keittiönoita kysyä, millä sanoilla sanoit pojalle, että pojan isä on kuollut?