Onko teillä facebookin seinä julkinen kaikille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Tälläisiäkin idiootteja löytyy, joilla on julkinen seinä.

Katso, mikä urpo :) :) :) :)

http://www.facebook.com/profile.php?=743264506

ehhehhee :)

Miks tohon tulee vaan mun seinä kun painan linkistä? :o Ja ei, se urpo ei voi olla minä koska mulla ei ole julkinen seinä. :D

Ei oo julkinen seinä ja syystä, että kun oli niin ex stalkkas mun seinää ja kavereita :/ ja kommentoi sitte textviesteillä mun kavereita sun muuta ja hui kamalaa siellä taitaa olla jopa pari miestä joukossa :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:

Miks tohon tulee vaan mun seinä kun painan linkistä? :o Ja ei, se urpo ei voi olla minä koska mulla ei ole julkinen seinä. :D

ja mulle tuli mun :)

No ei todellakaan ole julkinen seinä. Ei kaikkien tarvitte tietää mitä päivityksiä yms. Joillakin saa kuviakin näkyviin ja ihmettelen, että miksi haluavat kaikkien näkevän ne.

Alkuperäinen kirjoittaja miten toi tehdään?:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:

ja mulle tuli mun :)

Ahaa... :D Eli mie tässä olin palikka taas. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ei todellakaan ole julkinen seinä. Ei kaikkien tarvitte tietää mitä päivityksiä yms. Joillakin saa kuviakin näkyviin ja ihmettelen, että miksi haluavat kaikkien näkevän ne.

Todellakin on julkinen seinä, koska en laita mitään mitä en julkisesti voi allekirjoittaa. Ja mitä kuviin tulee, niin minulla on erikseen vielä kuvagalleriakin netissä vapaasti kaikkien osoitteen tietävien katsottavana. Ja linkki sinne naamakirjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

ne yksityisyysasetukset on ihan pärssiistä siel. kaikki näkyy oletuksena kaikille, täytyy itse rajata jos ei haluu että näkyy. ja sit uudet käyttäjät ei välttämäti huomaa... luin just joku päivä jonkun ei-kaverini seinältä keskustelun missä se seinän "omistaja" sanoi että kauheeta mitä juttua ja toinen kommentoi että ei nää näy kuin sun kavereille ja se kysy "onko varmasti noin" ja kaveri oli vastannu joo... :/ mulle tuli ihan sellanen fiilis että ois tehny mieli laittaa viestiä että mäkin nään, mutta sitten se ois ajatellu että mitä vahtaan niin en laittanu...

Mistä asetuksista seinän julkisuus laitetaan? Olen huomannut, että joidenkin uudistuksien jälkeen näen paljon useampien seiniä kun ennen.. Pitääkö asetukset jotenkin uudelleen laittaa?

Yhteistyössä