O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Ei kukaan enää exploreria käytä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja käyttääpäs:):Mulla ie 7.0 ja siniset palkit näkyy sivuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja käyttääpäs:):Mulla ie 7.0 ja siniset palkit näkyy sivuilla.
vaihdoin nyt taas firefoxiin, tässä sellaiset vajaan sentin siniset, exploreris taas sellaiset ehkä 3cm ja teksti paksumpaa..
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja käyttääpäs:):Mulla ie 7.0 ja siniset palkit näkyy sivuilla.
vaihdoin nyt taas firefoxiin, tässä sellaiset vajaan sentin siniset, exploreris taas sellaiset ehkä 3cm ja teksti paksumpaa..
Mulla on koko tausta IE.ssa sininen, ei mitään palkkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja käyttääpäs:):Mulla ie 7.0 ja siniset palkit näkyy sivuilla.
Mulla on koko tausta IE.ssa sininen, ei mitään palkkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja käyttääpäs:):Mulla on ie:llä 17 tuuman näytössä ja vasemmalla on sinistä neljän sormen verran ja oikealla kämmenen verran (jos ei lasketa mainoksia). hehee. analyyttista mittailua
Pitääkin uteliaisuudesta kurkata tolla firefoxilla.