onko teijän miehet samanlaisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
ihmettelen mun äijääni, ku se ei kerro mulle mitään asiota ennen ku mä kysyn esim. se oli saanu ylinopeus sakon josta ei ollut kertonu mulle, se on ettiny netistä seksiseuraa ja soitellu seksilinjoille. ja kiinni jäätyään se viel kiistää kaiken ja käyttäytyy uhkaavasti. musta tuntuu et se nauttii siitä ku se saa mut pelästyyn, oon aikasemmin ollu väkivaltasessa liitossa, nykyään meen jo huutamisesta ahdistuneeks. on tää nykynenkin lyöny mua, en tiiä mitä tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja :
ihmettelen mun äijääni, ku se ei kerro mulle mitään asiota ennen ku mä kysyn esim. se oli saanu ylinopeus sakon josta ei ollut kertonu mulle, se on ettiny netistä seksiseuraa ja soitellu seksilinjoille. ja kiinni jäätyään se viel kiistää kaiken ja käyttäytyy uhkaavasti. musta tuntuu et se nauttii siitä ku se saa mut pelästyyn, oon aikasemmin ollu väkivaltasessa liitossa, nykyään meen jo huutamisesta ahdistuneeks. on tää nykynenkin lyöny mua, en tiiä mitä tehdä

Ei oo samanlainen. Vaikea tilanne vaikkei kenekään pidä alistua tollaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
No en eti seksiseuraa, mut en mä kaikesta päivällä tapahtuneesta tilitä eukolle illalla himassa.

Et varmaan myöskään lyö tms? En mäkään oleta että kaikesta tilittää, mutta on se kiva puolin ja toisin että edes jotain sanoo päivästä.

Ei ole nykyinen mieheni sellainen ollenkaan, ikävää että sun mies saa sut pelkäämään!! Sellainen ei kuulu hyvään parisuhteeseen kuin ei myöskään seksiseuran hakeminen muualta. Sakoista kertomatta jättäminen on vähän vähemmän paha juttu ainakin mun mielestä, myös seksilinjoille soittelu voi mielestäni vielä olla ihan ok riippuen siitä millainen suhde teillä on...

Käy kurkkaamassa Narsistien uhrien tuki ry:n kotisivut, jos tunnistat piirteitä miehessäsi, ota jalat allesi ja pian! Ei kenenkään tarvitse elää elämäänsä peläten tai toisen ehdoilla. Siinä kärsii oman arvon tunto ja hetken päästä olet vain varjo entisestäsi. Sulla on vain yksi elämä elettävänä, itse eläisin mieluummin yksin kuin suhteessa jossa tarvitsee pelätä vaikka se olisi vain satunnaista tai antaa toisen repiä sydän irti rinnasta (koska siltä se tuntuu joka kerta kun saa pelätä että toinen pettää)!!

Elin tosi vaikean suhteen jälkeen (mukana mm. henkistä ja fyysistä väkivaltaa, pettämistä, jatkuvaa epätietoisuutta tulevasta) 3 vuotta sinkkuna lasteni kanssa ja huomasin että sitä voi ihan oikeasti olla ONNELLINEN kun on yksin! Ajattelin että näin mennään ja se tuntui ajatuksena tosi hyvältä. Mutta sitten tapasin nykyisen mieheni, joka on parasta mitä maa päällään kantaa! Nyt tiedän mikä on hyvä ja tasa-arvoinen parisuhde!! Häitä vietettiin 2 vuotta tapaamisen jälkeen ja nyt odotetaan ensimmäistä yhteistä vauvaa, ennestään meillä on 4 (2+2) lasta.

Toivottavasti sun tilanne rauhoittuu eikä miehesi ole narsisti, muista silti että tilastollisesti väkivallan mahdollisuus kasvaa kun on ensimmäisen kerran sille tielle lähtenyt. Ja väkivaltaa on niin töniminen, hiuksista repiminen, fyysinen estäminen ja väkisin kiinnipitäminen kuin vakavammatkin. Meillä se lähti niistä lievistä ja päättyi vakaviin pahoinpitelyihin mistä ex mieheni saikin sitten ehdollisen vankeusrangaistuksen. Itse aloin tehdä rikosilmoituksia kaikista näkyvistä vammoista mutta lievemmistäkin voi tehdä. Ajattelin että jos tiedän rikoksen tapahtuneen, on oma velvollisuuteni ilmoittaa siitä, samoin kun ex mieheni pyysi vetämään ilmoitukset pois, sanoin että peru sinä sitten se mitä tapahtui... Mietin myös että jos ero tulee, on sitten näyttöä hankkia tarvittaessa vaikka lähestymiskielto, vaikkei sitä sitten enää tarvittukaan.

Tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
No en eti seksiseuraa, mut en mä kaikesta päivällä tapahtuneesta tilitä eukolle illalla himassa.

Et varmaan myöskään lyö tms? En mäkään oleta että kaikesta tilittää, mutta on se kiva puolin ja toisin että edes jotain sanoo päivästä.

No en taatusti lyö. Olen kerran elämässäni naista lyönyt ja sekin oli oikeutettua. Mut ei ollut oma vaimo. Joku ravintolaruusu

Ei ole. Ei käyttäydy uhkaavasti koskaan ja olisin todella yllättynyt jos saisin tietää että olisi etsinyt seksiseuraa tai ylipäätään mitään naisseuraa netistä.

Yhteistyössä