Joidenkin meidän poikien kavereilla on ja oon hieman ihmetelly käytäntöä. Ei meillä vaan kielletä minään päivänä leikkimästä kavereiden kanssa ja ollaan pelkästään perheen kesken. Paitsi jouluaattona tietenkin, mutta ei muutoin säännöllisesti kerran viikossa tiettynä päivänä.
Te joilla on, niin mitä saatte noista päivistä irti?
Te joilla on, niin mitä saatte noista päivistä irti?