Onko teidän mielestänne ok harrastaa seksiä ihmisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24450325]...jonka kanssa ei ole vakiintuneessa parisuhteessa? Molemmat ovat vapaita.

Ystäväni vaikuttaa mielestäni hieman huorahtavalta, kun harrastaa seksiä erään miehen kanssa, vaikka eivät seurustele. Arvomaailmani taitaa olla jotenkin hieman ahdas. :([/QUOTE]

Tuli mieleen tuosta siun kysymyksestä sellainen asia seksin suhteen.
Jos ei ole löytänyt ihmistä jonka kanssa haluaa parisuhteen tai ei halua sitoutua kehenkään moneen vuoteen, eikö silloin ole ok haluta ja harrastaa seksiä vai onko silloin mielestäsi oltava ilman seksiä ja nautintoa, kunnes on valmis parisuhteeseen ? :)

[QUOTE="vieras";24451339]Mitä tunteita? Tuo on aika riskipeliä, jos harrastaa seksiä ystävän kanssa, ja häntä kohtaan on jotain tunteita, mutta seurustelu ei silti tule kysymykseen.[/QUOTE]

Itse kun oli seksisuhteessa niin kyllä se osapuoli kuitenkin oli ihan miellyttävä ja jossain mielessä mielenkiintoinen ja houkutteleva - eli siis tunteita kyllä pitää mullakin olla, en nyt vois jonkun satunnaisen jäppisen kanssa tohon lähteä jollen jonkin sortin vetoa tuntisi häntä kohtaan.

Tuo mun fuck-buddy harrasti kuitenkin paljon juttuja joita mie en halua mieheltäni. Kuten vaikka uhkapelit ja bilettikin aika paljon. Kiitti, ei kiitti.

No mitäs omituista tossa on?
Jos kumpikaan ei seurustele, eikä tahdo olla toistensa kanssa parisuhteessa, niin samahan se on jos panee. Ketä siinä pettää?
Vai pitäsikö se papin aamen odotella ennenkuin saa kokeilla että oliskohan tää kiva, joo ei, erotaan..

[QUOTE="yks vaan";24450557]Hyväksyn täysin, itsekin tunnustan harrastavani sitä tällä hetkellä :)[/QUOTE]

On ok, suosittelen kuitenkin harrastamaan vain sellaisten kanssa joiden kans se on sen verran mielekästä ettei tarvii palstailla samaan aikaan...

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="jasmiini";24456027]EI ole ok ja sillä selvä. ehdottomasti pitää olla avioliitossa ennen kuin mies ja nainen voi harrastaa seksiä.[/QUOTE]

Pitääkö siis mennä naimisiin vain seksin takia tai olla ilman seksiä vaikka koko loppuelämänsä jos ei halua avioliitoa ? :D :laugh:
Kai tuo oli vitsi ? :D

Entäs homot ja lesbot sitten ?

Minuakin huolestuttaa miten ajatukseni koko ajan muuttuvat konservatiivisempaan suuntaan, mähän olen vasta 23v.
Esim. olen alkanut pitää erästä rakasta ystävääni melkoisena lunttuna, koska en millään ymmärrä miksi tarvitsee paneskella joka viikonloppu eri miestä.
Jos hetken seurustelee yhden miehen kanssa, on jo seuraava sängyssä ennen kuin ehtii kumppani jättää.

Pitääkö siis mennä naimisiin vain seksin takia tai olla ilman seksiä vaikka koko loppuelämänsä jos ei halua avioliitoa ? :D :laugh:
Kai tuo oli vitsi ? :D

Entäs homot ja lesbot sitten ?
Parempi ilman seksiä koko loppuikänsä kuin huonoa seksiä silloin tällöin
sillä avioliitonulkopuolinen seksi on aina HUONOA seksiä, todella paha asia!
seksi on luonnollinen tarve terveessä suhteessa joka tarkoittaa sitoutumista toisiinsa loppuiäksi.

[QUOTE="jasmiini";24456375]Parempi ilman seksiä koko loppuikänsä kuin huonoa seksiä silloin tällöin
sillä avioliitonulkopuolinen seksi on aina HUONOA seksiä, todella paha asia!
seksi on luonnollinen tarve terveessä suhteessa joka tarkoittaa sitoutumista toisiinsa loppuiäksi.[/QUOTE]

Mie oon kylläkin saanut hyvääkin seksiä sekä yhdenyönjutuissa ja seksisuhteessa ja säänöllisesti, ei silloin tällöin, silloin kun en ollut viellä parisuhteessa. :D
Miusta ei ole mitään pahaa seksissä ilman avioliittoa, ettäs avoparit, eivätkö he saa rakastella ?

Mie en olisi ilman seksiä koko loppuelämää vain sen takia etten ollut sitoutunut avioliittoon. Sie tietysti voi tehdä niin ku haluat, jokaisen oma valinta mutta kaikille se ei käy, olla ilman seksiä jos ei halua sitoutua tai ei ole löytänyt sopivaa kumppania.

Seksi on myös luonnollinen tarve vaikka ei olisi sitoutut .

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24456085]Minuakin huolestuttaa miten ajatukseni koko ajan muuttuvat konservatiivisempaan suuntaan, mähän olen vasta 23v.
Esim. olen alkanut pitää erästä rakasta ystävääni melkoisena lunttuna, koska en millään ymmärrä miksi tarvitsee paneskella joka viikonloppu eri miestä.
Jos hetken seurustelee yhden miehen kanssa, on jo seuraava sängyssä ennen kuin ehtii kumppani jättää.[/QUOTE]

Mulla päinvastoin. :D Koko ajan vanhat tiukat periaatteet löystyy. Onpas sulla ikävä tyyli ajatella ystävästä. : /

Yhteistyössä