V
"vieras"
Vieras
"vieras" pitääkö minun oikeasti ohjailla noita 6 vuotiaita ulkona? "Sä voit olla lapsi, tässä on sun sänky, isi on nyt töissä ja kohta tulee....käykö että tämä isi käy tällä polkutraktorilla töissä" Esim kotileikki on tuon kolmikon ehdoton hittijuttu. Nehän saa hepuliraivarin jos menen säätämään siihen. Joskus olen kysynyt että saanko olla leikissä mummo, niin mulkoilivat aika pahasti. Ja jos/kun riitelevät niin kukaan heistä ei oiken periksi anna ennekuin anteeksi on pyydetty.
Syksyllä kun omenat kypsyivät niin omenatori oli myös ihan huippujuttu. Muoviset veitset käteen ja jokaikisessä pytyssä pihalla oli piirakkaa tulossa. Eivät edes halua minua ohjailemaan sitä puuhaa.
Ja kun heitän jengin autoon ja ajellaan toiselle puolelle kaupunkia johonkin leikkipuistoon missä harvemmin käydään, niin sehän on luksusta heille.
No voi jeesus! tarkottaisko OHJAUS tässä tapauksessa sitä että miten muita kohdellaan, mitä tehdään riitatilanteessa jne.
En mä sua pyytänyt lastesi leikkejä ohjaamaan! Tuskin kukaan sitä tekee yli 1 vuotiaiden kanssa!
Äly hoi!
Ja sanoinkin että 6vuotias saattaa olla jo ton rajan yli. lueppa nyt uudestaan.
on se kumma että kaikki halutaan ymmärtää tahallaan väärin.