Lapset eivät aina tule silloin kun toivotaan ja toiset yrittävät vuosia lasta. Toiset löytää sen oikean vasta 35-vuotiaana ja joku haluaa iltatähden nelikymppisenä jne. Ei ole oikeaa ikää tulla äidiksi, eikä ikä määritä äidin hyvyyttä.
Mun mielestä on vaan todella järkyttävää lukea tältä palstalta, jossa jonkun mielestä esim. 24-vuotias AIKUINEN NAINEN on erityisen nuori äidiksi? Siis herranjestas.. siis eikö ole ihan NORMAALIA, että tuon ikäiset saavat lapsia?!
Mun mielestä 19v on ihan normaali ikä jo tulla äidiksi.
Vastuuttomia ikiteiniäitejä on kaiken ikäisissä.
Elämäntilanteet ovat erilaisia, enkä tarkoita että äidiksi pitäisi tulla tietyssä iässä.
Mun mielestä on vaan todella järkyttävää lukea tältä palstalta, jossa jonkun mielestä esim. 24-vuotias AIKUINEN NAINEN on erityisen nuori äidiksi? Siis herranjestas.. siis eikö ole ihan NORMAALIA, että tuon ikäiset saavat lapsia?!
Mun mielestä 19v on ihan normaali ikä jo tulla äidiksi.
Vastuuttomia ikiteiniäitejä on kaiken ikäisissä.
Elämäntilanteet ovat erilaisia, enkä tarkoita että äidiksi pitäisi tulla tietyssä iässä.