onko teidän mielestä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
olin risteilemässä ja ja aamuyön tunteina olin sitten bongannut jostain itselleni seuralaisen. Oltiin mun hytissä koko loppuyö ja seuraava päivä ja puhuttiin,puhuttiin, puhuttiin. Mitään ei tapahtunut paitsi kun satamassa erottiin niin halasin. nyt vaan tuntuu siltä että tääkin olis pitäny jättää tekemättä... Ihana ihminen hän oli ja hauskaa riitti. Edes kädestä en kiinni pitänyt.

no mä kyllä ihan kavereitten kans juttelen ja juttelen, halaankin jne. mut nyt taitaa olla kyse siitä että sulla on muutakin kun kaverillisia tunteita?

ei siinä oo mitään pahaa jos tutustuu uusiin imisiin.

Jos olette eri sukupuolta ja henkilökohtaisia asioitasi olet jauhanut niin mielestäni on PETTÄMISTÄ!
Henkistä sellaista...
En halua itse enkä halua et miehenikään tekisi noin.

No en mä tiedä oliko tuo pettämistä, mutta jos mä tekisin noin, pyytäisin siis jonku miehen hyttiini kanssani ja yö vietettäis siellä kahdestaan..niin tuskin mies tykkäis yhtään hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mä tiedä oliko tuo pettämistä, mutta jos mä tekisin noin, pyytäisin siis jonku miehen hyttiini kanssani ja yö vietettäis siellä kahdestaan..niin tuskin mies tykkäis yhtään hyvää.

Enkä kyllä minäkään.

Niin. Jos se susta tuntuu pettämiseltä niin ehkä se sitä sitten on. Mä en pidä tuota pettämisenä jos ei todella ole tapahtunut muuta.
Eikö se ole sama että ootteko jutellu käytävällä/baarissa vai hytissä? Mikä sen muuttaa pettämiseksi jos menee hyttiin?

Jos mun mies tekisi noin mulle, saisi se varmaan kenkää. Mutta kun se teki niin mun kanssa, se oli ihan ok, eikä meistä kumpikaan saanut suhteistaan kenkää. :D

Hieman kaksipiippuista.. :xmas:

mä en kyllä tykkäis jos mieheni koko yön jossain hytissä toisen naisen kanssa juttelis kahestaan!ja olen varma että mieheni ei kanssa sietäis tuommoista ollenkaan!vaikka mitään pettämistä ei tapahtuiskaan niin silti!miksi ees tarttee jonkun ventovieraan kanssa rallatella koko yö??en ymmärrä..

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mun mielestä on pimeetä jos keskustelu on jonkun mielestä pettämistä.
Tässä kyllä peesaan. mä varsinkin olen itte sellainen että jos löydän juttukaverin niin juttuahan riittää!!!! Ja ihan sama sitten missä puhutaan!

No tota... se paljolti riippuu siitä mitä sun pääs sisällä pyörii. Toisaaltaan ei ole MUN mielestä pettämistä koska mitään fyysistä kosketusta ei ollut (paitsi halaaminen). MUTTA meillä tuo ei varmaankaan olis pettämistä, mutta kovat keskustelut jouduttaisiin kyllä käymään...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Tässä kyllä peesaan. mä varsinkin olen itte sellainen että jos löydän juttukaverin niin juttuahan riittää!!!! Ja ihan sama sitten missä puhutaan!

Mä olen samanlainen. Ja mun mielestä mulla on oikeus puhua vaikka Tarja Halosen puolisolle jos sen kanssa on kiva jutella. Mutta oikeasti siis... Kukin puhukoon ihan kenelle lystää ja vaikka vuorokauden putkeen.

Ei oo mun mielestäkään pettämistä. Olen aina ollut opiskelemassa ja töissä miesvaltaisilla aloilla. Joten on tullut käytyä yön pimeinä(kin) tunteina niitä keskusteluja milloin missäkin. En osaa itse, eikä onneksi mieskään, ajatella, että jossain määrätyssä paikassa tapahtuva keskustelu olisi pettämistä ja toisessa ei. Tärkeää on kuitenkin se mitä tapahtuu ja mitä haluaa tapahtuvan.

No herrantähden, turha tosta nyt kiihtyä on, toisilla on vaan erilaiset tavat. =)

Mitä olette omassa parisuhteessanne asiasta puhunut? Onko asia esim sellainen että voit sen kumppanillesi kertoa ilman mitään omantunnontuskia? Siitähän sen sitten näkee... pettäminen on niin kovin vaikea määriteltävä. Myös sisimmässään voi kumppaninsa pettää....

Ei oo mun mielestäkään pettämistä. Olen aina ollut opiskelemassa ja töissä miesvaltaisilla aloilla. Joten on tullut käytyä yön pimeinä(kin) tunteina niitä keskusteluja milloin missäkin. En osaa itse, eikä onneksi mieskään, ajatella, että jossain määrätyssä paikassa tapahtuva keskustelu olisi pettämistä ja toisessa ei. Tärkeää on kuitenkin se mitä tapahtuu ja mitä haluaa tapahtuvan.

Vois olla se rajojen vetäminenkin vähän vaikeaa.. "kaupassa saat puhua, pihalla et, baarissa et, töissä 5min kerrallaan..."

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

No herrantähden, turha tosta nyt kiihtyä on, toisilla on vaan erilaiset tavat. =)

Hei, ei miun ollu tarkotus olla hyökkäävä! Mie oon vaan niiin totaalisen kova puhumaan että usein nuo jutut sitten jatkuu vielä yökerhon sulkeutumisen jälkeen :)
Nimim. itsekin eilen risteilyltä palannut :D Ja juu, juttelin miesten kanssa. Kovin oli henkevät keskustelut Viking Linen myyntipäällikön kanssa :)

mä en kyllä tykkäis jos mieheni koko yön jossain hytissä toisen naisen kanssa juttelis kahestaan!ja olen varma että mieheni ei kanssa sietäis tuommoista ollenkaan!vaikka mitään pettämistä ei tapahtuiskaan niin silti!miksi ees tarttee jonkun ventovieraan kanssa rallatella koko yö??en ymmärrä..

sama

Yhteistyössä