Onko teidän miehet kovia käymään baareissa jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Niin... Onko teidän miehillä kova tarve päästä joka viikonloppu kavereiden kanssa vetämään kalsarikännejä tai baariin tai lätkämatsiin jne jne...?

Siis ovatko ylipäänsä kovia viilettämään eivätkä jaksa homehtua koko ajan kotona? Onko siitä tullut ristiriitoja?

Olen tutustunut erääseen mieheen, mutta minua nyt vähän on alkanut arveluttaa se että mies tuntuu olevan kova menemään koko ajan. Koko ajan on suunnitelmissa baareilua tai kavereiden kanssa istumista tai jotain musiikkitapahtumaa ja ties mitä kaikkea. Käy kyllä töissä mutta viikonloput ja muu vapaa-aika on melkein jatkuvaa menemistä. Todella harvoin on kotona ollut.
Itse taas en baareissa pyörimisestä tai muutenkaan jatkuvasta resuamisesta välitä (kuitenkin joskus tietenkin) joten olen alkanut miettiä että onkohan tämä ihan tuhoon tuomittua jos toinen haluaisi olla enemmän kotona ja toinen mennä ympäriinsä? Kai siitä joku ongelma tulisi viimeistään siinä vaiheessa kun yhdessä asuttaisiin vaikka tuo onkin vähän liian pitkälle ajateltu tässä vaiheessa...

ei me käyä ollenkaan ei meidän tarvi. viihdytään himassa. viimeksi käyty 2008 omissa pikkujouluissa.että silleen eikä kalsarikännejä kotona, joskus pihvin kanssa punkkua kuten ens viikonloppuna

mun mies tykkää olla kotona. mut silloin kun tavattiin, meni tietenkin paljon kavereidensa kanssa, niin minäkin. Ajan kanssa ollaan molemmat rauhoituttu.

minkä ikäisiä olette?

Ei olla kumpikaan kovia menemään oikein minnekään, kunnon kotihiiriä. Ja mukavaa on.

Tuo voi olla suhteessa kompastuskivi tai sitten ei, vähän hankala sanoa. Monet ihmiset ovat sinkkuna kovia menemään, mutta tasaantuvat sitten parisuhteessa - tai iän myötä. On vähän eri asia jos se kova menijä on 20 kuin että 35 tai 50. Pahimmat tapaukset eivät rauhoitu yhtään vaikka tehdään lapsiakin, täälläkin saa jatkuvasti lukea näistä av(i)oliitossa elävistä yyhoista :(. Ja toisaalta, kuinka paljon sinä inhoat sitä menemistä? Voisiko tämä mies toimia aktivoijana sinulle? Onko ne menot sellaisia joihin sinua halutaan mukaan? Minusta ainakin on huono merkki jos ihan suhteen alussa pitää päästä jatkuvasti johonkin "omiin juttuihin" johon nais/miesystävä ei pääse mukaan .

Teineinä baariteltiin, ei enää "aikuisiällä" :) Itse en jaksaisi katsella miestä joka hyppää baarissa joka vkl tai edes joka toinen, varsinkaan kun lapsiakin on. Monet vanhoista kavereista elää edelleen sitä menevää sinkkuelämää, joka vkl baarissa, aina uusi muija, kaikki rahat menee autoihin, elektroniikkaan, juhlimiseen.. Ei vaan jaksa käsittää.

Kannattaa miettiä kahteen kertaan miten vakavaa suhdetta pystyy ihmisen kanssa rakentamaan jolla on ihan erilaiset intressit, jos siis on ihan erilaiset. Voihan se olla että hänkin haluaa vähän rauhoittua kun vakiintuu. Ei auta kuin kokeilla jos tuntuu että mies on sen arvoinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Ei olla kumpikaan kovia menemään oikein minnekään, kunnon kotihiiriä. Ja mukavaa on.

Tuo voi olla suhteessa kompastuskivi tai sitten ei, vähän hankala sanoa. Monet ihmiset ovat sinkkuna kovia menemään, mutta tasaantuvat sitten parisuhteessa - tai iän myötä. On vähän eri asia jos se kova menijä on 20 kuin että 35 tai 50. Pahimmat tapaukset eivät rauhoitu yhtään vaikka tehdään lapsiakin, täälläkin saa jatkuvasti lukea näistä av(i)oliitossa elävistä yyhoista :(. Ja toisaalta, kuinka paljon sinä inhoat sitä menemistä? Voisiko tämä mies toimia aktivoijana sinulle? Onko ne menot sellaisia joihin sinua halutaan mukaan? Minusta ainakin on huono merkki jos ihan suhteen alussa pitää päästä jatkuvasti johonkin "omiin juttuihin" johon nais/miesystävä ei pääse mukaan .

Kyllä hän on puhunut kaikkea että "kesällä pitäisi lähteä sinne ja tuonne, sinne sinäkin sitten mukaan" että tervetullut olisin mutta eri asia sitten haluanko... Niin ja joku kyseli minkä ikäisiä olemme, alle kolmekymppisiä että kai ne miehet kovia vielä tuolloin ovatkin menemään mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
voin kertoa et on tuhoon tuomittu tuollainen asetelma...

Puhut ilmeisesti kokemuksesta?

no veljestäni.. sen vaimo oli kova pilettää.. noh viis vuotta olivat kumminkin yhes ennen ku erosivat.. mies viihty kotona .. tykkäs metsästää.. kalastaa.. muija eri maata.. no ei heillä ainakaan toiminu.. riitoja jatkuvasti

Niin se vaan loppu isännältäkin baarissa notkuminen kun mä raskaaks tulin, toki lähtee jos joku kaveri pyytää, mutta aika harvakseltaan käy...Onkohan nyt ollu 2 kertaa syyskuun alun jälkeen..Melkein useemmin MÄ haluisin lähtee ulos täältä ja kattelee ihmisiä kun taas tuo haluaa vaan saunoo, ottaa pari olutta ja lähtee nukkuu.. :D

Hmm..joillakin miehillä se on tyhjän täyttämistä, baareissa käynti sinkkuna siis. Mutta siis joillakin sama meno jatkuu vaikka on tyttöystävä, vaimo, lapsia jne. Mun mielestä toi on potentiaalinen ristiriitojen aiheuttaja kyllä.

Miehellä samanlainen menojalka kuin itselläkin; Käy baarissa silloin tällöin kun on jokin erityinen syy; keikka, jonkun ystävän juhlat jne...
Eipä tuo koskaan ihan muuten vaan "ilman syytä" ulos lähde, ellei sitten töiden (iltavuoron) jälkeen pistäydy yhdelle tai muuta mitätöntä.

Ei käy baareissa, kotona saattaa joskus juoda yhden oluen tai siiderin. Lätkämatseissa käy ja urheilemassa, esim. hiihtämässä ja juoksemassa. On ihan ok, että jotain harrastuksia omaa, joka päivä kun ei kuitenkaan käy eikä ole paria tuntia kauempaa "omilla teillään".

Yhteistyössä