onko teidän suhteissanne intohimoa?

On meillä. :)
Tosin meillä mies muistaa pitää kiinnostuksen ja liekin yllä kun mä meinaan aika ajoin unohtua vaipanvaihdon ja pyllynpesun mielenkiintoiseen maailmaan :whistle: :D
Yritän muistaa itsekin kuinka mukavalta tuntuu halaus, pusut ja kosketus ihan vaan ohimennen kotihommienkin lomassa :)
 
Sillon tällön mutta ehkä vähä lievästi. En tiedä ollaanko me niin "tylsiä" sitte molemmat... Mut erittäin tyytyväisiä ollaan yhteiseen elämään, niin makkarin puolella ku muutenkin. :) Ja sehän se tärkeintä on että molemmat on tyytyväisiä ja rakastaa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
:D

Miksi polveni ovat mustelmilla? :ashamed:

Juu, on sitä, muttei se nyt ihan noin vaan ole, työtä vaatii sekin, ainakin joskus.
Peesi. Olen huomannut, että töitä sen eteen pn tehrävä, joskus enemmän, joskus vähemmän. Ja selibaatti ei ole ratkaisu siihen, että himo sitten nousisi kun puoli vuotta panttaa. Olemme huomanneet (sis. lyhyen, empiiriseen kokemukseen nojaavan, intimiteettisuojan rikkovan paljastuksen) että jos viikon ajan pumpsii päivittäin, on ekoina päivinä tehtävä hiukan enemmän esileikin eteen kuin loppuviikosta. Mutta sen viikon jälkeen tuntuu, että päivä menee aivan reisille jos ei seksiä tule. Eli mitä enemmän, sitä enemmän tekee mielikin.

Hyviä keinoja on juuri sellaiset, jotka eivät vaadi mitään kummempia järjestelyjä. Jos lapset eivät ole paikalla ja mies lukee kiukuissaan lehteä aamulla tukka pystyssä, voi vaimo kontata pöydän alle ja aloittaa aamunsa proteiinipirtelöllä. Siihen sitten vaan enää kahvi päälle ja päivä sujuu kuin tanssi :D
Heh!
:D
 
??????
Toisin ajoin on. Nyt just taas ei. Loukkaannuin miehelle, kun väittää, että olin illalla kiukkuinen hänelle, kun en vastannut, kun tuli myöhään kotiin ja nukkumaan. Todellisuudessa nukuin, enkä tiedä yhtään, milloin on viereeni tullut. Miehen mukaan pöljäkin huomasi, että näyttelin nukkuvaa! Välillä tekis niin mieli potkaista koko miestä persuuksille.
 
En minäkään niin sitä intohimoa kaipaa.Seksi on ihan hyvää seksiä ja varmasti molemmat tykkäämme mutta läheisyyttä kaipaan muutenkin kun vaan seksiä harrastaessa.Kun ei minkäänlaisia huomion osoituksia saa.Yritän itse useasti halata ja suukottaa miestä mutta ajaa minut yleensä pois kun tulee joku tärkeä tv ohjelma tai pelit kesken tietokoneella,plääh.Ja tätä meillä on ollut aina että varmaan pitäis vaihtaa miestä :ashamed:
 
vieras
Toi "kielari ohimennen" toimii meillä. Oikein intohimonen imutus, niin ei tartte sokeripalalla enää houkutella ;) Arkea on ja pitääkin olla, mutta niin myös sitä juhlaakin. Meillä ainakin toimii se, että otetaan tasaisin väliajoin aikaa parisuhteelle yhden yön verran.
 
Kyllähän niitä hetkiä tulee, lähtevät milloin mistäkin.

Intohimo on vähän sellainen juttu ettei se väkisellä tule. Olosuhteet pitää luoda otolliseksi, jolloin sillä on mahdollisuus tulla.

Suhteessa me naiset olemme helposti (on niitä miehissäkin) se vaativampi osapuoli. Esitämme miehelle jatkuvasti toiveita, tuo pitää tehdä ja tämä, tuo pitää tehdä näin ja tämä noin, koskaan sinä et sitä ja tätä. Mies saattaa yrittää parhaansa, mutta kumppani näkee vaan ne puutteet...

Meillä ainakin suhteen laatu on parantunut huomattavasti kun minä aloin tarkkailemaan omaa käytöstäni. Pyrin huomioimaan sen mitä mies tekee perheemme, suhteemme ja elämämme eteen. Hän tekee lopulta aika paljon... Oma mieli kestää paljon parempana kun huomaa miten paljon toinen tekee meidän eteen :D :heart: ja tämä tietysti heijastuu parisuhteeseen.
 

Yhteistyössä