onko teidän suhteissanne intohimoa?

Marianne
Enkä siis pahalla sanonut, vaan että siihen voi itsekin vaikuttaa, mutta usein naiset vaan syyttää miestä että kun se on semmonen ja semmonen eikä tee sitä eikä tätä.
 
vieras
On meillä, meillä intohimo on vaan lisääntynyt. Koitetaan aina muistaa järjestää aikaa parisuhteelle ja puhutaan paljon. Tiedetään missä mennään ja miten toinen jaksaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:
Välillä on pelkkää arkea kun molemmat ollaan väsyneitä mutta kyllä sitä intohimoakin sieltä löytyy tarpeen vaatiessa.Pieni läpsäys pepulle tai pusu yllättävässä tilanteessa on poikaa... :heart:
Peesaan! Pieni silmäpeli sen arjen sähellyksen keskellä pristää kummasti!
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:
On :) Täytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
Eikös se mieskin vois joskus tehdä asian eteen jotain?? Aina vaan selitystä naiselle että "tee asian eteen jotain":/ Mikä niin merkillinen otus se mies on että SEN eteen pitää kaikki tehdä, toisen tekemättä yhtään mitään.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:
On :) Täytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
Eikös se mieskin vois joskus tehdä asian eteen jotain?? Aina vaan selitystä naiselle että "tee asian eteen jotain":/ Mikä niin merkillinen otus se mies on että SEN eteen pitää kaikki tehdä, toisen tekemättä yhtään mitään.....
mä taidan olla meillä se joka yrittää.. mut torjutaan aina..

 
Marianne
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:
On :) Täytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
mitä?? yhteisen ajan järjestäminen ei tunnu auttavan..
Ei intohimoon tarvita yhteistä aikaa välttämättä :) Se on kiihottavaakin, kun sitä ei ole. Kun on vain pieniä hetkiä :D Flirttaile miehesi kanssa, purista pepusta, anna ohimennen kielari. Muistele sitä kun tapasitte.. Miehesi takuulla hämmentyy ja toivottavasti alkaa leikkiin mukaan.. Leikittele miehesi kanssa, kiusaa, naura. En minä osaa neuvoa, meillä toimii näin.. :)

 
Mä mielestäni huomioin miestä usein mutta se ei koskaan mua :ashamed: Mies koskettaa mua ainoastaan silloin kun haluu seksiä :kieh: Onko kellään muulla samaa tilannetta?Mun puolelta tuota intohimoa harvoin on koska en muutenkaan koskaan saa huomiota.
 
Marianne
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
Eikös se mieskin vois joskus tehdä asian eteen jotain?? Aina vaan selitystä naiselle että "tee asian eteen jotain":/ Mikä niin merkillinen otus se mies on että SEN eteen pitää kaikki tehdä, toisen tekemättä yhtään mitään.....
No meillä mieskin tekee, toimii ihan kumpaankin suuntaan. Mutta noin yleensä sen joka on tyytymätön, täytyy tehdä aloite. Vain itseään voi muuttaa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönenä:
Mä mielestäni huomioin miestä usein mutta se ei koskaan mua :ashamed: Mies koskettaa mua ainoastaan silloin kun haluu seksiä :kieh: Onko kellään muulla samaa tilannetta?Mun puolelta tuota intohimoa harvoin on koska en muutenkaan koskaan saa huomiota.
on meillä tämä tilanne, sillä erotuksella ettei mies halua seksiä -> ei siis kosketa silloinkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
:D

Miksi polveni ovat mustelmilla? :ashamed:

Juu, on sitä, muttei se nyt ihan noin vaan ole, työtä vaatii sekin, ainakin joskus.
Peesi. Olen huomannut, että töitä sen eteen pn tehrävä, joskus enemmän, joskus vähemmän. Ja selibaatti ei ole ratkaisu siihen, että himo sitten nousisi kun puoli vuotta panttaa. Olemme huomanneet (sis. lyhyen, empiiriseen kokemukseen nojaavan, intimiteettisuojan rikkovan paljastuksen) että jos viikon ajan pumpsii päivittäin, on ekoina päivinä tehtävä hiukan enemmän esileikin eteen kuin loppuviikosta. Mutta sen viikon jälkeen tuntuu, että päivä menee aivan reisille jos ei seksiä tule. Eli mitä enemmän, sitä enemmän tekee mielikin.

Hyviä keinoja on juuri sellaiset, jotka eivät vaadi mitään kummempia järjestelyjä. Jos lapset eivät ole paikalla ja mies lukee kiukuissaan lehteä aamulla tukka pystyssä, voi vaimo kontata pöydän alle ja aloittaa aamunsa proteiinipirtelöllä. Siihen sitten vaan enää kahvi päälle ja päivä sujuu kuin tanssi :D
 
rietas vieras
eilenillallakin kun mä siivosin myöhään keittiötä ja mies teki siin keittiön pöydän ääressä työhommiaan niin viimosen pöydän pyyhittyäni totesin ukolle että nyt on sitte kaikki työt tälle päivälle tehty ja olis leikin vuoro!!! ukko nosti pään töistänsä ja tuijotti vähän aikaa suu auki ja oli saman tien kimpussa. ja meilläki 4 alle kouluikäistä, rahasta tiukkaa ja paljon työtä. väsyneitä ollaan välillä koko tähän rankkaan arkeen ja todellaki intohimo hukassa ja usein. mut ton eilisen jälkeen ukko vielä aamullaki hyrisi kuin kollikissa. ajattele annamanna, noin pienestä se oli meillä eilen kiinni, arki muuttui silmänräpäyksessä riettaaksi leikiksi ja varmasti molemmilla monta päivää vielä hykerryttää koko homma.
 
Meillä kyllä mies ei näytä tunteitaan mua kohtaan muutenkaan millään tavalla :ashamed: silti kyllä väittää rakastavansa kun sitä kysyn mutta vapaaehtoisesti ei kerro eikä näytä tunteitaan :| eli kysymys kuuluu että mitä sille asialle voisi tehdä?
 
pah
Mikä intohimo??? Ei ole meillä näkynyt vuosiin.. Miestä ei vain kiinnosta, einkä jaksa yksin yrittää ja tulla jatkuvasti torjutuksi.
Eletään saman katon alla ja kasvatetaan lapset.
Kohta en enää jaksa.
 

Yhteistyössä