Et ole tietenkään,sä oot vaan tottunut pitää hauska tuplasti,ihan normaalia se on!Älä semmosta edes ikinä mieti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ihan pakko jatkaa vääntämistä Jos mä meen kaverille bileisiin, tai festareille tms. niin mun on ihan pakko kännätä siellä, jätän menemättä jos en voi juoda, niin oonko mä silloinkin alko-ongelmainen???Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:just näin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kylla silloin on ongelma jos EI VOI OLLA ILMAN vaikka se alkoholi maara olisi mika.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:voi teitä,oikeasti anteeksi mutta nauratta yks on siitä mieltä jos joka viikonloppu juo on ongelmia toinen että 2-3 lasilista saunan jälkeen on ongelmia Eikö meillä kaikilla on ongelmia sitten,sairaita ollaan voi,voi!Ettekö te oikeasti tiedätte minkäläinen ihminen on alkoholisti?
Eli rautalangasta...ei ollut tuollaisesta kyse vaan siita etta jos ei PYSTY olemaan ilman vaan on PAKKO saada edes se yksi pullo. Esim. joka viikonloppu ihan pakko vetaa kannit tai joka ilta pakko ottaa se pullo, kun ei vain pysty olemaan ilman.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ihan pakko jatkaa vääntämistä Jos mä meen kaverille bileisiin, tai festareille tms. niin mun on ihan pakko kännätä siellä, jätän menemättä jos en voi juoda, niin oonko mä silloinkin alko-ongelmainen???
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eli rautalangasta...ei ollut tuollaisesta kyse vaan siita etta jos ei PYSTY olemaan ilman vaan on PAKKO saada edes se yksi pullo. Esim. joka viikonloppu ihan pakko vetaa kannit tai joka ilta pakko ottaa se pullo, kun ei vain pysty olemaan ilman.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ihan pakko jatkaa vääntämistä Jos mä meen kaverille bileisiin, tai festareille tms. niin mun on ihan pakko kännätä siellä, jätän menemättä jos en voi juoda, niin oonko mä silloinkin alko-ongelmainen???
Nähtävästi se monille on sitäAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eli rautalangasta...ei ollut tuollaisesta kyse vaan siita etta jos ei PYSTY olemaan ilman vaan on PAKKO saada edes se yksi pullo. Esim. joka viikonloppu ihan pakko vetaa kannit tai joka ilta pakko ottaa se pullo, kun ei vain pysty olemaan ilman.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ihan pakko jatkaa vääntämistä Jos mä meen kaverille bileisiin, tai festareille tms. niin mun on ihan pakko kännätä siellä, jätän menemättä jos en voi juoda, niin oonko mä silloinkin alko-ongelmainen???
Kyllähän mä tiedän alkkiksen ja normaalikäyttäjän eron, esitin vaan kysymyksen näille joiden mielestä yhden saunakaljan juominen joka ikisellä saunakerralla on ongelma...
tämä on tosiAlkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkoholiongelma on silloin, kun se alkoholi on ongelma, joko itselleen tai perheelleen.Monikin meistä nuorena juonut lähes joka vkl kännit ja siltikään meistä kaikista ei ole alkkiksia tullut, mutta silloin, jos elämässä on muita tärkeämpiä juttuja esim. ne lapset tai työ. Jos se kännin ottaminen on perhettä tai työtä tärkeämpi, niin silloin siitä muodostuu ongelma ja jos ei siltikään pysty olla juomatta, vaikka tietää sen juomisen olevan haitaksi, on mielestäni alkkis.
kyllä on. Siis mun mielestä sekä ihan virallisestikin myös.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:alko-ongelmainen tahi alkoholisti? Tuli vaan mieleen tosta yhestä ketjusta kun joka toinen niin sanoi... Ja sitten perusteluja kiitos
ei mulle ongelma, en vaan ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nähtävästi se monille on sitäAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eli rautalangasta...ei ollut tuollaisesta kyse vaan siita etta jos ei PYSTY olemaan ilman vaan on PAKKO saada edes se yksi pullo. Esim. joka viikonloppu ihan pakko vetaa kannit tai joka ilta pakko ottaa se pullo, kun ei vain pysty olemaan ilman.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ihan pakko jatkaa vääntämistä Jos mä meen kaverille bileisiin, tai festareille tms. niin mun on ihan pakko kännätä siellä, jätän menemättä jos en voi juoda, niin oonko mä silloinkin alko-ongelmainen???
Kyllähän mä tiedän alkkiksen ja normaalikäyttäjän eron, esitin vaan kysymyksen näille joiden mielestä yhden saunakaljan juominen joka ikisellä saunakerralla on ongelma...
niinpä,Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:oikeasti tämä keskustelu on jo liiankin sekava, :| mä meen mielummin töihin ja JUOMAAN ...kahvia,tai ehkä lasillinenkin jos asiakas huoma etten mä juo :kieh:
en mä halua juoda sielä,mutta kun mä saan rahaa jokaisesta juomisesta mun pitäis jotain keksiä,ettei menee paljon tai paremmin ollenkaan,yritän jotenkin kaikki kaada vessaan tänään jos joku ostaa jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:niinpä,Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:oikeasti tämä keskustelu on jo liiankin sekava, :| mä meen mielummin töihin ja JUOMAAN ...kahvia,tai ehkä lasillinenkin jos asiakas huoma etten mä juo :kieh:
niin tai sekoita kahviin tilkka rommia niin kukaan ei epäile
Sano baarimikolle ettei laita sun juomaan alkoholia tai että laittaa vain hyvin vähänAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en mä halua juoda sielä,mutta kun mä saan rahaa jokaisesta juomisesta mun pitäis jotain keksiä,ettei menee paljon tai paremmin ollenkaan,yritän jotenkin kaikki kaada vessaan tänään jos joku ostaa jotain :snotty:
No pyydät baarimikkoa tekemään sulle LadyDrinkin.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en mä halua juoda sielä,mutta kun mä saan rahaa jokaisesta juomisesta mun pitäis jotain keksiä,ettei menee paljon tai paremmin ollenkaan,yritän jotenkin kaikki kaada vessaan tänään jos joku ostaa jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:niinpä,Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:oikeasti tämä keskustelu on jo liiankin sekava, :| mä meen mielummin töihin ja JUOMAAN ...kahvia,tai ehkä lasillinenkin jos asiakas huoma etten mä juo :kieh:
Siis miten niin saat rahaa jokaisesta juomisesta?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en mä halua juoda sielä,mutta kun mä saan rahaa jokaisesta juomisesta mun pitäis jotain keksiä,ettei menee paljon tai paremmin ollenkaan,yritän jotenkin kaikki kaada vessaan tänään jos joku ostaa jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:niinpä,Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:oikeasti tämä keskustelu on jo liiankin sekava, :| mä meen mielummin töihin ja JUOMAAN ...kahvia,tai ehkä lasillinenkin jos asiakas huoma etten mä juo :kieh:
Veikkaus. Hän saa jonkun pienen osuuden jokaisesta juomasta, minkä saa miehen itselleen tarjoamaan. Ainakin tuolla maailmalla homma pyörii niin, että kaikesta mitä tyttö saa miehen ostamaan, tyttö saa osuuden.Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Siis miten niin saat rahaa jokaisesta juomisesta?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en mä halua juoda sielä,mutta kun mä saan rahaa jokaisesta juomisesta mun pitäis jotain keksiä,ettei menee paljon tai paremmin ollenkaan,yritän jotenkin kaikki kaada vessaan tänään jos joku ostaa jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:niinpä,Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:oikeasti tämä keskustelu on jo liiankin sekava, :| mä meen mielummin töihin ja JUOMAAN ...kahvia,tai ehkä lasillinenkin jos asiakas huoma etten mä juo :kieh:
Mä luin pikasesti väärin :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:alko-ongelmainen tahi alkoholisti? Tuli vaan mieleen tosta yhestä ketjusta kun joka toinen niin sanoi... Ja sitten perusteluja kiitos