Neidokki
Siinäpä se kysymys jo tulikin =) Taustalla, että meitä painostetaan olemaan hankkimatta lapsia vielä.
Onneksi nuoret äidit jaksavat hoitaa itse omat lapsensa... useimmat 48 v. mummot ovat vielä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Ei todellakaan! Nuorista mummoista on vaan enemmän hyötyä!
jep, nii onAlkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Ei todellakaan! Nuorista mummoista on vaan enemmän hyötyä!
Näinpä Miehen vanhemmat ovat "jo" +-55v, ja anoppini on jo nyt niin kipeä ja sairas että jos odotamme niin eipä sieltä paljon apua ole tulossa. Minustakin olisi vain kiva kun vanhempanikin ovat vielä energisiä ja terveitä =)Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Ei todellakaan! Nuorista mummoista on vaan enemmän hyötyä!
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Ei todellakaan! Nuorista mummoista on vaan enemmän hyötyä!
et varmaankaan biologisesti...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
*hih* Tämä oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:äidistä tulee mummi 44vuotiaana, vähän se rutisi että on liian nuori kun ei ole vielä 45
Olenhan, ihan biologisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ??:et varmaankaan biologisesti...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
no miten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olenhan, ihan biologisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ??:et varmaankaan biologisesti...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
No silleen miten nyt isovanhemmaksi yleensä tullaan!Alkuperäinen kirjoittaja ??:no miten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olenhan, ihan biologisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ??:et varmaankaan biologisesti...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
Likkasi oli 15 v, kun sai vauvan ja sä myös vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No silleen miten nyt isovanhemmaksi yleensä tullaan!Alkuperäinen kirjoittaja ??:no miten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olenhan, ihan biologisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ??:et varmaankaan biologisesti...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.