onko teidän miehillä/naisilla tapoja jotka ..

  • Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti
ämmmmä
On tapoja jotka ärsyttää, niinkuin varmaan itsellänikin. Inhoan parransängen rahnutusta, se ääni on jotain käsittämättömän ärsyttävää. Inhoan röökinhajua vaatteissa. Inhoan kaljapöhnän harittavaa katsetta perjantai-iltapäivänä klo 17.30. Mutta en mä sen takia eroa ota, koska rakastan miestäni vikoineen päivineen.
 
"vieras"
No, jahkailu. Tekisinkö näin vai noin, vai enkö tekisi. Sitten jos ehdottaa että tee noin, niin sitten se sanoo että miksi, miksen voisi yhtähyvin tehdä tällälailla ja sama jatkuu. Voi prkl!

Samaa se tekee kaupassa käydessään. Sottelee mulle kaupasta että täällä olisi tarjouksessa naudanpaistia, ostaisinko tätä.
Jos sanon että osta vaan, niin sitten se voi sanoa tai ehkä mä en ostakaan, taidan sittenkin ostaa siskonmakkaroita. Niin että mitävittua, miksi pitää soitella ja kysellä mun mielipidettä, jos ei sitä edes tarvitse!! Tollainen se on ollut aina, mutta ei se mua niin paljoa vituta että eroaisin.
 
pifff
Lyhytpinnaisuus, lapsille huutaminen. Kovaäänisyys. Sitä että kaataa kaikki työhuolensa mun niskaan vuodesta toiseeni, mutta itse ei yritä tehdä epäkohdille mitään. Mutta onneksi siinä on paljon hyviäkin puolia...
 
Ex-vaimolla oli tapana möläytellä todella lahjakkaasti muutaman siiderin jälkeen. Siis täysin aivottomia möläytyksiä, niin ääliömäisiä että teki mieli vajota maan alle häpeästä. Tuntui että ne muutamat siiderit tappoivat kaikki toimivat aivosolut saman tien.
 

Yhteistyössä