Onko teidän miehillä kihla ja vihkisormus?

"pieras"
Meillä miehellä on yksi sormus, mutta eri kuin kihla. Kihlasormus oli vikaostos, valkokultainen miehellä joka tekee vähänkin käsillään töitä ei ole kovin kestävä valinta. Vihkisormus on terästä, puolet halvempi ja aivan mielettömän hieno!
 
just married
Miehen kihlaan kaiverrettiin tää vuosiluku jatkoks kun kihlaja vihkipäivä on samat. Eli yhdellä sormuksella menee. En oo kyl koskaan kähnyt miehellä kahta sormusta.
 
"vieras"
Niin siis että kun olette kihloihin menneet on varmaankin sormus molemmilla mutta kun menee naimisiin niin onko teidän kellään miehellä sitten erikseen vihkisormus? eli siis 2 sormusta
kallista korua päällä? Metalli yliherkyys, tekee minulle punotusta! (Tai sei ollut aito). Nikkeli! Kivat jäljet kun pistin kellon käteen joka hopeoitu ja alla nikkeliä.Sain tatuioinnin kellon ranteesta. Siks mieluiten muovisia! jos joku kosii!
 
dftd
Meillä on miehellä kihlasormukseen kaiverrettu myös vihkipäivä, siis ajaa molemmat asiat. Mies itse halusi näin. Miehen veljellä sen sijaan on sekä kihla- että vihkisormus (samanlaiset, aika ohuet), mutta koki nämä niin hankaliksi (nahka kuulemma töitä tehdessä näiden välissä koko ajan), että juotatti sormukset yhdeksi leveäksi sormukseksi.
 
- - -
Me ei olla naimisissa saatikka kihloissa, mutta olen huomannut, että monella nuorella miehellä on molemmat sormukset.

Mä oon sitä mieltä, että ihan persiistä, että naisella kaksi sormusta ja mies on vain ikuisesti "kihloissa". Mutta mun jääräpää ukkoni ei halua kuin yhden niin täytynee tehdä itsekin niin, että otan yhden sormuksen vain. Tasa-arvoa. ;)
 
=)
Mun miehellä on kaks sormusta. On oikeestaa aika kivan näkönen yhdidstelmä. Kihla on joku 3,5 mm sileä rinkula ja vihki on samanlainen mutta joku ehkä alle 2mm. Oikeestaan se tuli senki takia kun ortodoksivihkimisessä pappi laittoi ne kihlat meidän sormiin ennen itse vihkimistä ja sit vihkimisen jälkeen laitettiin itse toisillemme vihkisormukset. Tykkään kyllä tuosta miehen yksinkertaisesta yhdistelmästä.
 
Meillä on miehellä ohkainen kihlasormus ja tulee vihkisormus viereen ja itse tahtoi niin.
Mutta uskon että laittaa kihlasormuksen kaappiin ja käyttää vihkisormusta vaan...tai no en minä tiiä tuon työn takia juuri itsekkin mietin että on varmaan hankala käyttää on sellasessa duunissa että voi olla hankalaa mutta jokainen tekee kuten tahtoo. kiitos kaikille vastanneille.
 
pfft.
Kihlasormus hommattiin miehelle, samoin kuin itselle.
Vihkisormusta minulle mietittäessä mies ilmoitti haluavansa myös uuden sormuksen, oli ilmeisesti kyllästynyt jo vanhaan. :D

Nykyään pitää siis pelkästään vihkisormusta, kihlasormus on jossain tuolla hääkamojen seassa.
 
=)
Meillä on miehellä ohkainen kihlasormus ja tulee vihkisormus viereen ja itse tahtoi niin.
Mutta uskon että laittaa kihlasormuksen kaappiin ja käyttää vihkisormusta vaan...tai no en minä tiiä tuon työn takia juuri itsekkin mietin että on varmaan hankala käyttää on sellasessa duunissa että voi olla hankalaa mutta jokainen tekee kuten tahtoo. kiitos kaikille vastanneille.
Mun mies mietti kans että voiko niin leveetä yhdistelmää käyttää töissä ja varsinkin kun on kaks erillistä. Sillä oli aikasemmin ollu flakkamallinen eikä ollu sitä pystyny käyttämään mutta tuota sileetä pystyy kyllä käyttämään. Joten vaikuttaa varmaan se sormuksen mallikin ja miten se istuu.
 
MrsBean harmaana
Mun miehellä on myös kihla- sekä vihkisormus, eli kaksi sormusta yhteensä. Molempien vanhemmilla myös näin. Sormuksia ostaessa kultasepänliikkeen myyjä piti meille pitkän saarnan siitä, ettei miehille kuulu hommata vihkisormusta, ei kukaan hänen mukaansa ollut koskaan toiminut niin :D Meidän molempien ammatit sen luontoisia, ettei niissä voi sormuksia pitää, joten sormukset kyllä ovat ison osan aikaa kirjahyllyssä.
 
"ölömölö"
Mun miehellä on vain yksi sormus, johon on kaiverrettu molemmat päivämäärät, sekä mun nimi. Oon kuitenkin nähnyt miehillä kahtakin sormusta. Onhan se harvinaisempaa, mutta kyllä mua silti yllätti nää kommentit, ettei olla koskaan nähty miehellä kahta sormusta.
 
"jmia"
Miehellä kihla käytössä, vihki oli liian iso ja hukkasin sen kun kuvasin sitä kultasepälle :| mutta kunhan löydän sen, pienennytän ja saan revittyä sen soikean ja kuluneen kihlan miehen sormesta niin laittaa sen vihkisormuksen :D on muistaakseni 5mm jossa syvä ura keskellä, eli koittaa esittää kahta sormusta :)
 
piipula jatkaa
ei ole kummallakaan ,kerran kerättiin rahaa että päästään ulkomaanmatkalle lasten kanssa siinä päätettiin myydä sekä tontti että sormukset eikä ole kaduttanut yhtään
 

Yhteistyössä