Onko teidän miehet joka ilta kotona perheen kanssa?

On ja ei ole. Toisinaan on aikoja jolloin tuntuu ettei miestä kotona juuri näy, ja sitten taas aikoja jolloin on kotona enemmän. Aika paljon menoja sanelee vuodenajat, esim. kalastuksen kannalta syksy on aikaa jolloin mies viihtyy jossain muualla paremmin kuin kotona.
Nykyisin tämä asia ei enää haittaa olleskaan niin paljoa kuin ennen, ja olen myös oppinut ottamaan itselle 1-2 iltamenon viikossa. :D
 
Mimosan äippä
Kotona on ja perheen kesken vietetään aikaa. Tällä hetkellä ei harrasta mitään, on kyl miettinyt et jos alkaisi maanantaisin pelaamaan sähly firman joukkueessa. Mä olen tyytyväinen meidän tilanteeseen, ollaan molemmat sellaisia et viihdytään yhdessä ja tuttuja tavataan yhdessä myös.
 
No yleensä mies on viikot töissä poissa kotoa, et eipä sitä juuri näy. Mutta jos sattuu olemaan vapaalla niin kotona viettää aikaansa. Silloin minä olen se, joka käy harrastuksissa. Ei sillä etteikö tuo sais kotoa poistua mut yleensä se ei viitsi kun on muutenkin paljon pois.
 
Yleensä juu. Jos ei siis työpäivä veny, mutta nyt on päässy aika normaaliin aikaan töistä, peräti neljältä välillä :D Ei kuitenkaan ihan iltamyöhään töissä roiku.
Kerran parissa viikossa käy bänditreeneissä. Joskus harvakseltaan ( toooosi harvoin, joka kolmas kuukausi.... ) käy kavereillaan tai isällään.
 

Yhteistyössä