Onko teidän elämässä jotain outoja "soppia ja ns vihamiehiä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
poew
On ollut joskus teini-iässä yksi soppa, joka liittyi poikaan, jonka kanssa silloin seurustelin. Yläasteella oli populaa, jotka olivat sitä mieltä, ettei mun pitäisi seurustella kyseisen hepun kanssa, oli kuulemma tasoani alempana. Kunnon teinimenoa; mun nimissäni läheteltiin kirjeitä luoja ties keille, poikaystävän nimellä soiteltiin mulle ja lähetettiin kortteja jne. Tarkoituksena oli siis rikkoa meidän välimme. Joku/jotkut ottivat sen muutaman vuoden ajaksi oikein elämäntehtäväkseen.

Muuten ei ole koskaan mitään kummoisempaa ollut, varmaan jotkut ovat selän takana puhuneet kaikenlaista, mutta kenestäpä ei. Vihamiehiä mulla ei koskaan ole ollut (ainakaan julkisellaisia), enkä mä koskaan ole vihannut ketään. Energiaa voi käyttää parempaankin.

Mitä varten olet miehesi työpaikan ihmisten kanssa tekemisissä? Tuskin sentään edustamaan joudut, koska jos siitä olisi kyse miehesi saisi aika pian varoituksen raahaamasta sua enää mukanaan. Niissä edustushommissa kun on vastuu hyvistä käytöstavoista.
Ihmettelen kyllä samaa, että miksi ihmeessä ylipäätään ap hengaa miehen työkavereiden kanssa. Eikö sulla ole omaa elämää? Sen lisäksi että nolaat itsesi, nolaat myös miehesi esimiehenä.

Jos et osaa käyttäytyä niin et ylipäätään lähde mihinkään rientoihin mukaan, vaan kiukuttelet kotona tai tuittuilet omille kavereillesi. Se on miehesi tehtävä selvittää noita konflikteja ja pitää alaisilleen jöötä. Jos ei siihen ilman vaimon apua kykene, niin lienee tarpeen mennä johtamisen kursseille. Alaiset voi olla ihan perseestä, kuten ihmiset yleensäkin, mutta ei se ole sun tehtävä sitä heille kertoa.

Yhteistyössä