Onko teidän elämässä jotain outoja "soppia ja ns vihamiehiä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuli vaan mieleen...Musta tuntuu monesti,että liian moni tietää/suurentelee meidän perheen asioita,lähinnä miehen. Keksitään ihan uskomattomia juttuja( mies esimiesasemassa) ja mä olen sit sellainen et olen humalassa hyvin suorasukainen ja paskanpuhujille sanon suoraan,sit siitä onkin jo supersoppa syntynyt (se sano sitä ja tätä...porukka keskenään riitelee :D) en vaan suvaitse paskanpuhujia ja varsinkin jos valehdellaan.Miehen alaiset inhoo mua :/ ja niiden rouvat,joiden kaveri olin ennen.

"vieras"
no joo ei varmaan pitäs käydä viihteellä ja juoda,totta. Olen aina ihan pulassa kun tulee tunne "olla oikeudenmukainen" ja lauon asiat.Sit harmittaa seuraavana päivänä. En vaan kestä joitain kaksi naamaisia,ollaan eessä niin mukavaa ja sitten jauhetaan ihan silkkaa soopaa! Hannele Lauri joskus jossain lehdessä mainitsi,ettei juo enää julkisesti sen takia kun suusta vaan tuli txt ulos.... mulla vaan vähän sama :/

"ellipsi"
Mulla on vihamies! Ihminen jonka kanssa en ole ikinä puhunut sanaakaan ei voi kuulemani mukaan sietää minua... Ja syynä tähän on se, että olen 10 vuotta sitten seurustellut kuukauden hänen nykyisen kanssa... :O kertonee paljon ihmisestä. Itse aina tervehdin iloisesti ku näen hänet :D

"vieras"
En tietääkseni omaa vihamiehiä ja eipä noita soppiakaan ole päässyt syntymään. Välillä on tietysti ollut ihmisten välillä ongelmia, mutta ei niistä tietääkseni ole mitään suurempaa jäänyt hampaankoloon.

Ei tietääkseni ole. Pari feministiä on ns. kavereina sen takia että puolisot ovat kavereita ja nämä naiset tietävät varsin hyvin mitä heistä ajattelen ja tiedän mitä ajattelevat minusta eli ei varsinaisesti vihata mutta ei pidetä toisistamme yhtään. Syy siihen on se että olen tietyistä asioista täysin eri mieltä ja olen sanonut mielipiteeni ääneen koska en jaksa mielistellä ketään, varsinkaan näitä kyseisiä tyyppejä. Ei varmasti oltaisi missään väleissä ilman puolisoitaan, nyt nähdään aina silloin tällöin koska sitä ei oikein voi välttää. Voin vain kuvitella mitä selän takana puhutaan mutta ei se mua kiinnosta.

Mulle ei puhu täällä meidän kylällä yksi nainen, mutta mua ei haittaa, kun ei muutenkaan olla tekemisissä.
Syy puhumattomuuteen on se, että mulla sattuu ystäväpiirissä olemaan yksi "julkihomo", siis mies, joka ei suostu edes tänne syrjäkylille tullessaan piilottamaan suuntaustaan. Tää nainen ilmeisesti pelkää, että musta tarttuu sen lapsenlapsiin jotain homoitiöitä :LOL:

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello
Gelju
Mitä varten olet miehesi työpaikan ihmisten kanssa tekemisissä? Tuskin sentään edustamaan joudut, koska jos siitä olisi kyse miehesi saisi aika pian varoituksen raahaamasta sua enää mukanaan. Niissä edustushommissa kun on vastuu hyvistä käytöstavoista.

Mutta muutenkin on ihan tavallista, että jos pomon muija heiluu kännissä laukomassa totuuksia miehen alaisille otetaan ne totuudet kaksin verroin tosissaan kuin jos duunikaverin muija laukoisi samat jutut. Ja tietenkin susta puhutaan ja haukutaan selän takana, sillä suurin osa ihmisistä on kateellisia ja mielellään etsii vikoja itseään paremmassa asemassa olevisat. Koeta, muuten, miettiä, mitä sun miehestä sanotaan töissä. Sun arvostelut ovat vielä pientä, jos porukka on oikein päässyt vauhtiin. Joten vois olettaa, että miehesi maine miehenä voi olla kyseenalainen.

Etkö voi liikkua eri ihmisten seurassa, niin ei tarttis pohtia toimitko oikein vai väärin? Yleensä vapaa-ajan tutut ottavat ne totuudetkin enemmän ymmärtäen.

=)
Aikoinaan kun muutettiin tänne kylälle, niin oltiin heti pahan maineessa kun ei laitettu lapsia kyläkouluun vaan ne sai jatkaa entisessä koulussa muutaman kilsan päässä. Ei haluttu kesken vuoden vaihtaa koulua ja sitten ei enää kannattanutkaan kun kyläkoulu suljettiin. Kyläläisten mielestä meidän takia :D

Yhteistyössä