V
"vaimoke"
Vieras
Mies on todellisella nörttialalla töissä missä samassa työpaikassa vain muutamia naisia. Mies viihtyy työpaikallaan pitkään ja vaikea hänen lopettaa kesken olevia juttujaan. Näin minulle sanoo. Aika vähän juttelee työpaikan naisista. Joskus kyselen heistä jotain juttuja. Mies ei kuulemma pidä että työpaikalla on naisia yhtään. Alalle ei kuulemma naiset sovi kun heille ei voi suoraan sanoa asioista samoin kuin miehelle. Mies ei työpaikalla juttele kuulemma näiden naisten kanssa yhtään. Kerran hän oli yhden naisen mielen pahoittanut kun oli antanut yhden jutun miehen tehtäväksi. Tämä nainen suuttui ja ei vät ole sen jälkeen kuulemma puhuneet. Tästä nyt 8kk. Olimme työpaikan virkistyspäivillä ja yksi toinen työpaikan nainen tuli minun aikanani miehelle juttelemaan että miten tämä oli pahoittanut mielensä mieheni sanoista ja tullut itkemään tälle toiselle naiselle. Olin vähän kummissani että minun aikanani asiasta puidaan.
Nyt tämä mielensä pahoittanut nainen tekee mieheni projektiin liittyvää juttua kuitenkin. En tiedä mitä kaikesta ajattelisi ja en halua ola mustasukkainen. Mutta mitään kaksoiselämää en halua mieheni viettävän. Onko minulla siis vain liian vilkas mielikuvitus?
Nyt tämä mielensä pahoittanut nainen tekee mieheni projektiin liittyvää juttua kuitenkin. En tiedä mitä kaikesta ajattelisi ja en halua ola mustasukkainen. Mutta mitään kaksoiselämää en halua mieheni viettävän. Onko minulla siis vain liian vilkas mielikuvitus?