Ottaa aivoon,v.ituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MoiTaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MoiTaas

Vieras
Sori. :ashamed:
Meillä oli eilen grillaamassa kaverini hänen ukkonsa kanssa.Hänen miehensä siis minun mieheni kaveri.

Kun oltiin grillattu niin eikös heidän ollut TAAS pakko harrastaa kuivapanoa meidän sohvallamme meidän istuessa vieressä. \|O
Kourivat toisiaan,makasivat toistensa päällä ja puhuivat härskejä.Kumpikaan ei ollut ottanut yhtään alkoholia siis.

Itseäni ällöttää tehdä muiden aikana mitään noin radikaalia ja koen oloni tukalaksi jos kaverini "p.anee" ukkoaan melkein,minun aikanani.

Oma mieheni sitten suuttui kun en halunnut samaa tehdä heidän aikanaan,välitän kuulemma liikaa muiden mielipiteistä.Ei se siitä kiinni ole!En vain yksinkertasesti halua laittaa miehen housuihin kättäni muiden aikana ja puhua rivoja.Eri juttu jos on kahdestaan. :kieh: \|O

Tämä ongelma esiintyy melkein aina minun ja mieheni välille kun kaverimme ovat kylässä.Olen heille kerran sanonutkin että lopettakaa tai että en haluaisi tietää ihan kaikkea tms.Mutta ei ne ymmärrä. :ashamed:

Mitä mieltä te muut ootte oonko outo?Miehen mielestä vanhoillinen. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:05 Vieras kirjoitti:
Kuulostaa rakastuneelta ja erittäin halukkaalta parilta. :D

Heh. :D
Joo,ap..En tiä tunnetaanko sama pari mutta minun eräs kaverini ihan samanlainen.Hyvä ettei oksennus tule kun heidän juttujaan kuuntelee. :x
Eikä mitään väliä heille vaikka olis mukuloita vieressä,kuivapoke käynnissä silti.Hyi.

:/ ihan yli törkeää ja lapsellista käytöstä! hitto jos noin kovasti panettaa niin jäis kotiin koiniin ;) ellei sitten satu tykkään just siitä että muut katsovat heidän sormeiluaan jne. huomauta asiasta uudelleen..ja jos miehesi haluaa harrastaa samaa muiden edessä niin sanot vaikka että etippä sellainen nainen itsellesi joka haluaa julkipanoja =)

Minusta tuollainen on mautonta, hyvien tapojen vastaista, kiusallista ja oksettavaa. :x Tunnustaudun nipoksi; yhteiset sosiaaliset säännöt ym. on tehty ihan sitä varten että kaikilla olisi mukava olla (ei vain niillä puutteessa olevilla), niitä siis sopii noudattaa.

no on vähän lapsellista, haluavat vaan esittää jotain ja ehkä nauttivat siitä kun joku katselee. yhtä keskenkasvusta touhua kuin jotkut fritsut kaulalla, halu esittää "katso, olen saannut seksiä"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:03 MoiTaas kirjoitti:
Sori. :ashamed:
Meillä oli eilen grillaamassa kaverini hänen ukkonsa kanssa.Hänen miehensä siis minun mieheni kaveri.

Kun oltiin grillattu niin eikös heidän ollut TAAS pakko harrastaa kuivapanoa meidän sohvallamme meidän istuessa vieressä. \|O
Kourivat toisiaan,makasivat toistensa päällä ja puhuivat härskejä.Kumpikaan ei ollut ottanut yhtään alkoholia siis.

Itseäni ällöttää tehdä muiden aikana mitään noin radikaalia ja koen oloni tukalaksi jos kaverini "p.anee" ukkoaan melkein,minun aikanani.

Oma mieheni sitten suuttui kun en halunnut samaa tehdä heidän aikanaan,välitän kuulemma liikaa muiden mielipiteistä.Ei se siitä kiinni ole!En vain yksinkertasesti halua laittaa miehen housuihin kättäni muiden aikana ja puhua rivoja.Eri juttu jos on kahdestaan. :kieh: \|O

Tämä ongelma esiintyy melkein aina minun ja mieheni välille kun kaverimme ovat kylässä.Olen heille kerran sanonutkin että lopettakaa tai että en haluaisi tietää ihan kaikkea tms.Mutta ei ne ymmärrä. :ashamed:

Mitä mieltä te muut ootte oonko outo?Miehen mielestä vanhoillinen. :/

onko kyseessä kovin nuori pariskunta? ja ovatko kauaa seurustelleet? ja toiset saavat kiksejä kun kähmivät toisiaan julkisesti :$

Ymmärrän ap:tä oikein hyvin. :o Jotain vois tietty ajatella, menis sitten vaikka jonnekin julkiselle paikalle... :whistle:

Me ollaan sitten isännän kanssa kai kumma pari, kun koskaan ei ole niin kovaa tarvetta tullut kähmiä ym ettei kotiin ois ehtiny. Tai sitten piiloon mut kuitenkin.

Me kun mennään kylään, niin mennään seurustelemaan isäntäväen kanssa, kahdestaan voidaan seurustella muuallakin kuin kylässä. :D

Muoks: Siis jos haluaa et muut kattelee niin sitten jonnekin julkiselle paikalle. ;) <br><br>

Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja!!!! Tuo ei kuulu kyllä niihin. Olisin heittänyt varmasti pihalle ja sanonut miehelleni, että etsi uusi nainen jos ei kelpaa! En varmasti alkaisi kenenkään läsnäollessa mitään harrastamaan. Joltain 15v. voisi tuollaista kuvitella jossain teinibileissä :headwall: :headwall: :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä