Onko tässä joku vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000 :whistle:

Jos laitan tuonne lisäyksen, että ei ole pakko ottaa noita äp-vaatteita, vähennän hintaa 0.20e/vaate... sen arvoisiksihan joku nuo vaatteet ilmoitti. Tosin, jos rupeaa laskemaan, niin eipä niille hintavarauksen ylittyessäkään sen enempää hintaa tulisi.

Tästä paketista on tainnut kasvaa sinulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? :xmas:

Hajota paketti ja myy pienemmissä osissa. Luultavasti potentiaalisia ostajaehdokkaita ilmaantuu silloin enempi ja rahaakin saattaa näinollen kassaan kilahtaa.

Onnea kauppoihin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000 :whistle:

Jos laitan tuonne lisäyksen, että ei ole pakko ottaa noita äp-vaatteita, vähennän hintaa 0.20e/vaate... sen arvoisiksihan joku nuo vaatteet ilmoitti. Tosin, jos rupeaa laskemaan, niin eipä niille hintavarauksen ylittyessäkään sen enempää hintaa tulisi.

Tästä paketista on tainnut kasvaa sinulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? :xmas:

Hajota paketti ja myy pienemmissä osissa. Luultavasti potentiaalisia ostajaehdokkaita ilmaantuu silloin enempi ja rahaakin saattaa näinollen kassaan kilahtaa.

No joo, ongelma sinänsä, että haluaisin noi vaatesäkit pois nurkista =)

Mietinkin, et jos tekis sellasia pienempiä paketteja, joissa vaatteet olis tyylillisesti ja värityksellisesti samaa sarjaa.....

kyllä minäki lapsen potkupukuihin puin vauvana mutta ei nuo vanhat äitiyspakkauksen vaatteet niin kiehdo... :ashamed:
ja tuo perhos-lelu...meillä on samanlainen ja se on ihan hirveen isoääninen,piti patterit siitä poistaa ku vauva pelkäs sitä... :(

Mietinkin, et jos tekis sellasia pienempiä paketteja, joissa vaatteet olis tyylillisesti ja värityksellisesti samaa sarjaa.....

Mä en viitsinyt vastaavaa tavaraa alkanut edes myymään. Siis vanhoja bodyja ja sukkia. Lahjoitin pois monta kassillista. Niinkuin kirjoitin, paremmat myyn yksittäin. Esim. hyvät collegepuvut, juhlavaatteet jne.

Mä oon huomannut, että tuollaisille perusvaatteille ei niin ole kysyntää, mutta jos on paketti täynnä farkkuja ja kauluspaitoja tms, ei niin käytännöllistä, niin hinnat nousee pilviin. Jos sulla olis mahdollista viedä ihan oikealle kirppikselle myyntiin, niin varmaan menis yksitellen kaupaksi edulliseen hintaan. Ja jos vaate on parikin vuotta vanhaa, niin ne on auttamattoman vanhanaikaisia ja pois muodista monien mielestä...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Mä en viitsinyt vastaavaa tavaraa alkanut edes myymään. Siis vanhoja bodyja ja sukkia. Lahjoitin pois monta kassillista. Niinkuin kirjoitin, paremmat myyn yksittäin. Esim. hyvät collegepuvut, juhlavaatteet jne.

Pistähän vinkkiä vaikka YV:nä mitä noista collegepuvuista vois pyytää (siis noista EI-ÄP-pakkauksen puvuista) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä oon huomannut, että tuollaisille perusvaatteille ei niin ole kysyntää, mutta jos on paketti täynnä farkkuja ja kauluspaitoja tms, ei niin käytännöllistä, niin hinnat nousee pilviin. Jos sulla olis mahdollista viedä ihan oikealle kirppikselle myyntiin, niin varmaan menis yksitellen kaupaksi edulliseen hintaan. Ja jos vaate on parikin vuotta vanhaa, niin ne on auttamattoman vanhanaikaisia ja pois muodista monien mielestä...

Sitä minäkin ihmettelen. Itse kun en viitsi (syli)vauvaa (tai sellaista joka vasta opettelee liikkumaan) pukea farkkuihin tai paitoihin. Ne paidat on aina kainaloissa asti menossa ja kai ne farkut on tukalat. Mut mä olen vissiin niin vanhanaikainen, etten ymmärrä näitä uusia muotivillityksiä :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Jaa... kyllä mulle kelpais ihan jokaikinen vaate, kun vaan olis se vauva :(
Mä tykkään just tuommosista perusvaatteista.

:hug: Teilläkö on vauva "tilauksessa"?

Se on näin uudenuutukaisena uusiosinkkuna vähän hankala "tilata" :(
Kun en viittis mitään satunnaismunakasta tuolta nappasta.
Mutta saahan sitä vauvasta haaveilla...

Mä voisin ostaa vaikka 0,50eur/vaatekin, muutaman vaatteen.. Mutta tossa on aivan liikaa, ei kaikkia ehdi edes käyttää! Joku ehdottikin jo, tee pienempiä paketteja niin varmasti menee kaupaksi. Esim. 5eur paketteja useampi, saat enemmän rahaakin! =)

Ihania perusvaatteita! Tuommoisia meilläkin vauva-aikoina vaan käytettiin!

Mutta tosi on! Aika paljon vaatteita. Ne kun jää niin nopeesti pieniksi. Kun ekaa odotin niin ostin laatikoittain 60-70 senttisiä vaatteita ja osa jäi ihan kokonaan käyttämättä. Niitä kun tuli lahjaksikin joka suunnalta.

Pienemmät paketit vois mennä helpommin kaupaksi.

Jaa... kyllä mulle kelpais ihan jokaikinen vaate, kun vaan olis se vauva :(
Mä tykkään just tuommosista perusvaatteista.

:hug: Teilläkö on vauva "tilauksessa"?

Se on näin uudenuutukaisena uusiosinkkuna vähän hankala "tilata" :(
Kun en viittis mitään satunnaismunakasta tuolta nappasta.
Mutta saahan sitä vauvasta haaveilla...

Mulla on vissiin mennyt jotain ohi :o Voi ei, olen pahoillani :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ihania perusvaatteita! Tuommoisia meilläkin vauva-aikoina vaan käytettiin!

Mutta tosi on! Aika paljon vaatteita. Ne kun jää niin nopeesti pieniksi. Kun ekaa odotin niin ostin laatikoittain 60-70 senttisiä vaatteita ja osa jäi ihan kokonaan käyttämättä. Niitä kun tuli lahjaksikin joka suunnalta.

Pienemmät paketit vois mennä helpommin kaupaksi.

OK =) Pitääpäs alkaa väsäämään pikku-paketteja .

musta tosi ihana ja käytännöllinen paketti! Ja ei varmasti hinnalla pilattu ainakaan. Jos mulla olisi pikkupoika varmaan huutaisin :wave:

Vaan kun pikkupoika on jo 2.5 vee :heart: eikä ole vauvaa "tilauksessa" ;) Vaan kun katselee tollasia söpöjä pikkuvaatteita, tulee vauvakuume äkkiä...

Älä välitä kaikista kommenteista, olet nähnyt paljon vaivaa kootessasi ihanaa pakettia ja tokihan sitä jokainen haluaa edes vähän vaivanpalkkaa :hug:

Yhteistyössä