Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000![]()
Jos laitan tuonne lisäyksen, että ei ole pakko ottaa noita äp-vaatteita, vähennän hintaa 0.20e/vaate... sen arvoisiksihan joku nuo vaatteet ilmoitti. Tosin, jos rupeaa laskemaan, niin eipä niille hintavarauksen ylittyessäkään sen enempää hintaa tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000![]()
Jos laitan tuonne lisäyksen, että ei ole pakko ottaa noita äp-vaatteita, vähennän hintaa 0.20e/vaate... sen arvoisiksihan joku nuo vaatteet ilmoitti. Tosin, jos rupeaa laskemaan, niin eipä niille hintavarauksen ylittyessäkään sen enempää hintaa tulisi.
Tästä paketista on tainnut kasvaa sinulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? :xmas:
Hajota paketti ja myy pienemmissä osissa. Luultavasti potentiaalisia ostajaehdokkaita ilmaantuu silloin enempi ja rahaakin saattaa näinollen kassaan kilahtaa.
Onnea kauppoihin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Jaa... kyllä mulle kelpais ihan jokaikinen vaate, kun vaan olis se vauva![]()
Mä tykkään just tuommosista perusvaatteista.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000![]()
Tästä paketista on tainnut kasvaa sinulle lähes ylitsepääsemätön ongelma? :xmas:
Hajota paketti ja myy pienemmissä osissa. Luultavasti potentiaalisia ostajaehdokkaita ilmaantuu silloin enempi ja rahaakin saattaa näinollen kassaan kilahtaa.
Onnea kauppoihin!![]()
No joo, ongelma sinänsä, että haluaisin noi vaatesäkit pois nurkista =)
Mietinkin, et jos tekis sellasia pienempiä paketteja, joissa vaatteet olis tyylillisesti ja värityksellisesti samaa sarjaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000![]()
Onnea kauppoihin!![]()
No joo, ongelma sinänsä, että haluaisin noi vaatesäkit pois nurkista =)
Mietinkin, et jos tekis sellasia pienempiä paketteja, joissa vaatteet olis tyylillisesti ja värityksellisesti samaa sarjaa.....
Mä en viitsinyt vastaavaa tavaraa alkanut edes myymään. Siis vanhoja bodyja ja sukkia. Lahjoitin pois monta kassillista. Niinkuin kirjoitin, paremmat myyn yksittäin. Esim. hyvät collegepuvut, juhlavaatteet jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mä oon huomannut, että tuollaisille perusvaatteille ei niin ole kysyntää, mutta jos on paketti täynnä farkkuja ja kauluspaitoja tms, ei niin käytännöllistä, niin hinnat nousee pilviin. Jos sulla olis mahdollista viedä ihan oikealle kirppikselle myyntiin, niin varmaan menis yksitellen kaupaksi edulliseen hintaan. Ja jos vaate on parikin vuotta vanhaa, niin ne on auttamattoman vanhanaikaisia ja pois muodista monien mielestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Jaa... kyllä mulle kelpais ihan jokaikinen vaate, kun vaan olis se vauva![]()
:hug: Teilläkö on vauva "tilauksessa"?
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Jaa... kyllä mulle kelpais ihan jokaikinen vaate, kun vaan olis se vauva![]()
:hug: Teilläkö on vauva "tilauksessa"?
Se on näin uudenuutukaisena uusiosinkkuna vähän hankala "tilata"![]()
Kun en viittis mitään satunnaismunakasta tuolta nappasta.
Mutta saahan sitä vauvasta haaveilla...
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ihania perusvaatteita! Tuommoisia meilläkin vauva-aikoina vaan käytettiin!
Mutta tosi on! Aika paljon vaatteita. Ne kun jää niin nopeesti pieniksi. Kun ekaa odotin niin ostin laatikoittain 60-70 senttisiä vaatteita ja osa jäi ihan kokonaan käyttämättä. Niitä kun tuli lahjaksikin joka suunnalta.
Pienemmät paketit vois mennä helpommin kaupaksi.