Onko tarpeeksi tarjottavaa huomisiin mini juhliin???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuliHuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuossa nyt on ihan riittävästi, etenkin jos väki on tullu ruokapöydästä päin. Sitten on eri asia jos minijuhlat on sellaseen aikaan et normisti syötäis ruokaa. Siis kunnon ruokaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:
eli mul olis täytekaakkua,pullaa,keksiää ja karjalanpiirakoita ja koitan vie tehrä munavoin siihen??

Minä kyllä vaihtasin tuon pullan johonkin suolaseen... Meillä ainakin suolaset tarjottavat tekee aina paremmin kauppansa kuin makaet!
 

Yhteistyössä