Onko Tampereen asuntomessuilla käyneitä? Mitä piditte messuista ja taloista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua järkytti ne betonilattiat. Eikö 700 000 € saa taloonsa jo ihan oikeat lattiatkin? Kerran kun kaadat kahvia tai punaviiniä sille, niin siinä oli lattia.

Toisaalta olin positiivisesti yllättynyt, kun sieltä löytyi myös muutama ihan järkevän hintainen ja järkeväpohjainen talo, useampikin olisi kelvannut mulle! :)

Vähän hätäisesti tuli juostua talot läpi, mutta jäi vähän sellainen fiilis, että suurin osa oli jotenkin "kylmiä" kivitaloja, askeettisesti sisustettu tai muuten kolkon oloisia. Viimeksi kävin asuntomessuilla Valkeakoskella ja siellä oli enemmän omaan makuuni olevia taloja.

Mua ei oikein vakuuttanut parin talon ratkaisu joissa keittiö yläkerrassa, hienoa rehata sinne kahdeksaa kauppakassia ja toisaalta roskia ulos.

Tontit oli mun makuun just sopivia.

Mua ei oikein vakuuttanut parin talon ratkaisu joissa keittiö yläkerrassa, hienoa rehata sinne kahdeksaa kauppakassia ja toisaalta roskia ulos.

Tuota ratkaisua näkee rinnerivareissa useinkin. Ja ainakin toisessa näistä taloista sieltä yläkerrasta oli järvinäköala, joten siksi ymmärrän oikein hyvin asian.

Noin muuten mielestäni Villa Ilo oli ihana, vaalea ja avara. Se oli ainut talo, johon voisin harkita vaihtaa tämän meidän juuri valmistuneen talon <3

Yhteistyössä