Onko tämä vain unelmaa vai voiko tälläistä miestä olla oikeassa elämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arja

Vieras
no niin, Leikkii lasten kanssa, hassuttelee, pusuttelee ja nauttii heidän seurasta, käy lasten kanssa puistossa leikkimässä, kehuu lapsiaan koko ajan, siivoo kotona, lmuroi, laittaa silloin tällöin ruokaa vaimolle, silittää päätä ja hellii...ja ennenkaikkea pitää seksistä, haluaa nuolla ja tulla nuolluksi, arvostaa seksikkäitä asua jne. ja häntä ei haittaa se että vaimon vartalo on rupsahtanut vähän lasten tulon jälkeen?

minun mieheni on täysin vastakohta tälle? onko muilla toisin?

kokolailla vastakohtainen kuin tuo Arjan kuvailema mies!

Kyllä hänessä hyviä piirteitäkin on mutta tuo hellyyden osoittaminen lapselle näyttää olevan todella hankalaa. Touhuaa kyllä mutta ei pusuttele eikä hellittele. Ja vähän sellainen totinen torvensoittaja on...

ennen kaikkea? Mua rasittais, jos miehelle olis seksi kaikkein tärkeintä ennen kaikkea muuta.
Muuten tuo kaikki sopii mun mieheen, paitsi ettei pusuttele lapsia, muuten kyllä hellii ja leikkii. Seksikin sisältää kaikea tuota, muttei ole ennen kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Arja:
no niin, Leikkii lasten kanssa ja nauttii heidän seurasta, siivoo kotona, lmuroi, laittaa silloin tällöin ruokaa vaimolle, hellii...ja ennenkaikkea pitää seksistä ja häntä ei haittaa se että vaimon vartalo on rupsahtanut PALJON lasten tulon jälkeen?

Mun mies on tällainen.
Tai, noh olisi, jollei työt veisi liiaksi hänen aikaansa.

"Kehuu lapsiaan koko ajan"...kuulostaa epämiellyttävälle :snotty: , mä haluan että mies toruu kun on aihetta eikä aina vaan kehu.

Mutta joo. Kyllä mun mies lasten kanssa leikkii, hassuttelee, pusuttelee, nauttii heidän seurastaan, vie heitä joskus (aika harvoin tosin, töidensä takia) ulos ja kehuu heitä jos he ovat ihmisiksi. Imuroi joo, pesee ikkunat ja lattiat, kokkaa vaimolle ja lapsille. Seksipuolessakaan ei valittamista :p enkä koskaan ole kuullut/aistinut inhoa lössähtänyttä kroppaani kohtaankaan. On myös kova tekemään työtä, kohtelias kaikille, huumorintajuinen, ja jopa ihan kivan näköinenkin. Silittelee päätäkin vaikkei pitäis...mä en juurikaan tykkää silittelystä.

Mutta omat vaikeutensa on kuule ihan joka suhteessa. Se, mikä ajatustasolla kuulostaa unelmalta, voi käytännössä olla ihan jotain muuta.

Tunnekylmän ihmisen kanssa minä en voisi elää: sellaisen, joka on kalsea omia lapsiaan ja vaimoaankin kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Aikalailla tollanen löytyy kotoa. Päänsilittelyä ja hellimistä lukuunottamatta kun mä en moista siedä. Ja siivoaa ja tekee ruokaa enempi kuin minä.

Kuten myös meillä. Mä en koskaan jaksa tehä ruokaa...

joo täydellinen mieheni ei ole esim. joskus menettää hermonsa lapseen, sotkee ym. mutta sehän on vain inhimillistä. Mutta hyviä puolia on valtavasti, hoitaa lasta ja kotia, pusuttelee minua ja lasta. laittaa ruokaa, on tunnollinen töissä (välillä tosin perhe kärsii tästä tunnollisuudesta, mutta pomot on aina olleet myytyjä...) , tykkää nuolla minua ym. että kyllä niitä unelmamiehiä, tai ainakin lähes täydellisiä löytyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
"Kehuu lapsiaan koko ajan"...kuulostaa epämiellyttävälle :snotty: , mä haluan että mies toruu kun on aihetta eikä aina vaan kehu.

Mä en kanssa haluaisi sellaisen kanssa elää. Kait tuo oma on aika lähellä ap:n miestä kun tässä on jo lähes 20 vuotta saman katon alla oltu, ja vieläkin pussaillaan :)

Ne on niitä ylämäkiä ja alamäkiä välillä vähän tasastakin.

Alkuperäinen kirjoittaja kai sitä on säkä käyny:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ja vielä lisää hyviä puolia, ahkera myöskin töissä, suosittu, rehellinen, iloinen jne.

Meillä täsmää nuo kanssa. Siis ap:n listan lisäksi.

Sama täällä
:saint:
Korjausta sen verran että kehutaan lasta mutta tietty osataan toruakin ja olla tiukkana.

Alkuperäinen kirjoittaja Arja:
no niin, Leikkii lasten kanssa, hassuttelee, pusuttelee ja nauttii heidän seurasta, käy lasten kanssa puistossa leikkimässä, kehuu lapsiaan koko ajan, siivoo kotona, lmuroi, laittaa silloin tällöin ruokaa vaimolle, silittää päätä ja hellii...ja ennenkaikkea pitää seksistä, haluaa nuolla ja tulla nuolluksi, arvostaa seksikkäitä asua jne. ja häntä ei haittaa se että vaimon vartalo on rupsahtanut vähän lasten tulon jälkeen?

minun mieheni on täysin vastakohta tälle? onko muilla toisin?

Kaikki muut sopii mun mieheen, paitsi tuo boldattu. Ei ole mikään superhellijä päivittäin vaikka toisinaan saattaakin halata ja silittää olkapäätä ohi mennessä.

...on siinä silti vikojakin... ;)

Yhteistyössä