Onko tämä tyhmin syy ikinä erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minusta ei nyt vielä ole mikään syy erota jos kaksi viikkoa on tuntunut tuolta. Sitten kun on tympäissyt esim vuoden putkeen vaikka olisi yrittänytkin tehdä suhteen eteen jotain, niin sitten voi alkaa eroa harkita.

No vuoden päästä voi olla vaikka vauvakin tuloillaan. Esim. jos mies saa vaikka ap:n ylipuhuttua tai sattuu vahinko. Että jos nyt tuntuu siltä, ettei hommasta tule yhtään mitään, niin kannattaa tehdä ratkaisut pikaisesti.

No vuoden päästä voi olla vaikka vauvakin tuloillaan. Esim. jos mies saa vaikka ap:n ylipuhuttua tai sattuu vahinko. Että jos nyt tuntuu siltä, ettei hommasta tule yhtään mitään, niin kannattaa tehdä ratkaisut pikaisesti.

No ei ihme jos erotistot ovat korkeat jos kaikki ajattelevat tuolla tavalla. Oma mies tympäissyt kaksi viikkoa joten pakko erota ettei se vaan paina paksuksi.

Kyllä minä ainakin voin sanoa että on ollut kausia jolloin oma mies on tympäissyt helpostikin sen kaksi viikkoa putkeen. Silti en ole ruvennut tavaroitani pakkailemaan.

No ei ihme jos erotistot ovat korkeat jos kaikki ajattelevat tuolla tavalla. Oma mies tympäissyt kaksi viikkoa joten pakko erota ettei se vaan paina paksuksi.

Kyllä minä ainakin voin sanoa että on ollut kausia jolloin oma mies on tympäissyt helpostikin sen kaksi viikkoa putkeen. Silti en ole ruvennut tavaroitani pakkailemaan.

Mikäs siinä on erotessa, jos ei ole lapsia? Luuletko, että kaikki eroaa, jos vähän tympäisee? Tässä on varmaan muuta taustalla, mitä ap ei osaa sanoittaa. Ei ole meidän asia tuomita. Nykyisin on sitäpaitsi laillista erota ilman syytäkin.

Mies lapsen haluaa en minä. Hän olettaa että haluan nykyään samoja asioita yhtä paljon ja ehdotti että muutamme pois kaupungista lapsen ilmaannuttua. Mies suuttui kun ei saanut hääyönä. Panosti siihen todella, jota arvostin mutta kaikki lässähti lopulta.

Yhteistyössä