...eeeeennnn mitää!
Äsken kuului vessasta, että likka siellä pomppii. Ihmettelin sitä ja kysyin mitä tekee. Vastaus oli sitten tuo. Jotenkin tuo vastaus ei kuitenkaan vakuuta mua.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytännön vinkki: oveen voi ostaa semmosia hakasia, joilla pidetään liian pienet lapset sieltä pois. elämän voi toki vaikeaksi tehdä, be my guest.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytännön vinkki: oveen voi ostaa semmosia hakasia, joilla pidetään liian pienet lapset sieltä pois. elämän voi toki vaikeaksi tehdä, be my guest.
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Meillä tuo vastaus tarkoittaa =mene katsomaan välittömästi mitä tapahtuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:asiasta kolmanteen
ei kuulu tähän mut pakko kertoo
Mä pidin kerran mykkäkoulua ja sit mies meni keittiöön ja availi + sulki ovia... kolmannen tai neljännen kohdalla mä huusin "mitä sä sieltä haet?"
Mies totesi siihen et juttukaveria |O :saint: :headwall:
siihen loppu mun mykkäkoulu