Onko tämä tuttua teidän perheissä? Kun kysyy, että mitä sä teet siellä niin vastaus on...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...eeeeennnn mitää! :whistle: Äsken kuului vessasta, että likka siellä pomppii. Ihmettelin sitä ja kysyin mitä tekee. Vastaus oli sitten tuo. Jotenkin tuo vastaus ei kuitenkaan vakuuta mua. :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytännön vinkki: oveen voi ostaa semmosia hakasia, joilla pidetään liian pienet lapset sieltä pois. elämän voi toki vaikeaksi tehdä, be my guest.

Mikähän tässä nyt oli vaikiaa? :whistle: En mä nyt ala 5v. lapsen takia paikkoja sulkemaan ja toinen kun kävi äsken vessassa. :whistle:

Mä oon hoitanut tän siten, että huudan vain: "Mitä tahansa teetkin, lopeta heti!" Siis jos kuulostaa epäilyttävältä. Jos teki jotain sallittua, lapsi ilmoittaa mitä tekee ja kysyy tarviiko lopettaa. :D

Ja jos oli jotain tuhmaa, tulee kysymys: "Miten sä äiti voit aina tietää?"

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Meillä tuo vastaus tarkoittaa =mene katsomaan välittömästi mitä tapahtuu :)

Likka vielä yleensä vaikenee tuon vastauksen jälkeen ja sitten vasta epäilyset herääkin. Mutta jos toinen ei vastaa mitään, niin sitten kannattaa mennä kattomaan. :whistle:

Meillä se tarkoitti sitä, että tyttö oli 'meikannut' mun meikeillä kasvonsa aika hurjan näköisiksi! :)

Varhaisteinipojan kohdalla se taas tarkoitti sitä, että pojan tukan oli aivan tönkkönä geelistä ja isän partavesi tuoksui aika voimakkaasti pojasta! :D

:laugh: asiasta kolmanteen :whistle: ei kuulu tähän mut pakko kertoo

Mä pidin kerran mykkäkoulua ja sit mies meni keittiöön ja availi + sulki ovia... kolmannen tai neljännen kohdalla mä huusin "mitä sä sieltä haet?"

Mies totesi siihen et juttukaveria |O :saint: :headwall:
siihen loppu mun mykkäkoulu

Meillä 2-vuotias laittaa aina oven kiinni jos on tekemässä "pahojaan" :D Muuten pysyy ovet aina päivällä auki ja kun huutaa ja kysyy että mitä tekee on aina vastaus: "En mitään" :)

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
:laugh: asiasta kolmanteen :whistle: ei kuulu tähän mut pakko kertoo

Mä pidin kerran mykkäkoulua ja sit mies meni keittiöön ja availi + sulki ovia... kolmannen tai neljännen kohdalla mä huusin "mitä sä sieltä haet?"

Mies totesi siihen et juttukaveria |O :saint: :headwall:
siihen loppu mun mykkäkoulu

Sori, mutta :laugh: :laugh: :D

Meillä 2-vuotias tuli kuin tuulispää olohuoneesta ja huusi :"MITÄ äiti touhuaa?!" kun yritin kaivaa kaapista imuria, joka rämähtikin lattialle =).
Jotenkin tuntui siltä että hetkellisesti olivat osat vaihtuneet .. =).

Yhteistyössä