Onko tämä teistä pinnallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuvirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuvirsi

Vieras
Kun olen eroamassa miehestäni ja olen vuosia jumaloinut hänen ulkonäköään enkä ole ketään muuta niin täydellisen näköistä olentoa löytänyt. Tuossa miehesä on ulkoisesti kaikki sellaista mikä minuun vetoaa ja nyt olen menettämässä hänet. :( Pelkään etten ikinä enää löydä toista joka vetoaisi minuun fyysisesti niin suuresti. Hän on vain täydellinen makuuni.

Älykkäitä ja muulla tavalla vetoavia miehiä on maailma pullollaan mutta tuskin löydän esteettisesti enää yhtä viehättävää miestä.

No ehkä vähän, sorry.. Onhan se ulkonäkö tärkeää, että toinen viehättää, mutta voit yllättyä itsekkin että se seuraava viehätyksen kohde voi olla vaikka täysin erilainen ulkonäöllisesti kun tämä "herra täydellinen". Minua ainakin viehättää ulkonäölisesti hyvinkin erinäköiset miehet, ei ns kansikuva pojat, vaan se voi olla joku yksittäinen juttu siinä miehessä mikä tekee sen kiinnostuksen.

"Ei näöllä voita syödä, siinä tapoja tarvitaan"...Eli eipä se kaunis ulkokuori näemmä kaikkea pelasta..Toivottavasti seuraavassa ihmisessä rakastut koko pakettiin, eikä vain ulkokuoreen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi sä eroat? Varmaan ne muut syyt painaa enemmän, kun ulkonäkö?

Painaahan ne. Mies on luonteeltaan aika mätämuna mutta tosi ihana rakastaja. Olen vain hulluna hänen ulkonäköönsä. Se vetää minua puoleensa valtavasti. Jokainen yksityiskohta hänessä on TÄYDELLINEN. Monet muutkin on sanoneet miestä todella komeaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen todella kateellinen seuraavalle naiselle joka mieheni tulee saamaan omakseen. :( Jään kaipaamaan läheisyyttä ja seksiämme älyttömästi.

Oot kateellinen naiselle joka saa toisen skippaaman mätämunan? Pitäsköhän sun tutkituttaa pääs?
Miten se miehen mätämunaisuus ilmenee muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Olen todella kateellinen seuraavalle naiselle joka mieheni tulee saamaan omakseen. :( Jään kaipaamaan läheisyyttä ja seksiämme älyttömästi.

Oot kateellinen naiselle joka saa toisen skippaaman mätämunan? Pitäsköhän sun tutkituttaa pääs?

Se tässä onkin niin ahdistavaa kun tiedän ettei mies tule ikinä muuttumaan mutta kaipaan häntä jo nyt. Tuon kaltaista miestä himoaa moni muukin minun lisäkseni enkä yhtään ihmettele miksi.

Se tässä onkin niin ahdistavaa kun tiedän ettei mies tule ikinä muuttumaan mutta kaipaan häntä jo nyt. Tuon kaltaista miestä himoaa moni muukin minun lisäkseni enkä yhtään ihmettele miksi.

No minuunkin vetoaa naistenmiehet, mut sitä piirrettä ei passaa kovin kovasti olla, jos parisuhteessa aikoo olla...siinä vaiheessa se kiva juttu muuttuu ahdistavaksi paskaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:

No minuunkin vetoaa naistenmiehet, mut sitä piirrettä ei passaa kovin kovasti olla, jos parisuhteessa aikoo olla...siinä vaiheessa se kiva juttu muuttuu ahdistavaksi paskaksi.

Miehellä on korkea koulutuspohja, tulee hyvin juttuun ihmisten kanssa.. vähän liiankin hyvin. Melkein kaikki ihmiset saa puolelleen ja ihastumaan piirteisiinsä. Osaa olla hyvin kohtelias kaikille aina. Paljon on miehessä hienoja juttuja ettei voisi paremmin olla mutta tuo pettäminen..

Kun en minä haluaisi mitään liian kilttiä hissukkamiestäkään joka olisi pelkkä tavallinen toope. Vaikea löytää toista samanlaista joka osaa hoitaa asiansa yhtä hyvin kuin tuo mies. Ainiin, ja osallistuu hän kotihommiinkin hyvin aktiivisesti. On hyvin järjestelmällinen mikä on myös miehessä plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:

Miehellä on korkea koulutuspohja, tulee hyvin juttuun ihmisten kanssa.. vähän liiankin hyvin. Melkein kaikki ihmiset saa puolelleen ja ihastumaan piirteisiinsä. Osaa olla hyvin kohtelias kaikille aina. Paljon on miehessä hienoja juttuja ettei voisi paremmin olla mutta tuo pettäminen..

Melkeinpä narsistin eväät ja sinulla taas mahtava potentiaali tulla narsistin vedättämäksi. Häntä pystyyn nainen! Arvosta itseäsi!

Eiköhän se ole niinkin, että kaikki on kaunista, mitä katselee rakkaudella? Siis olet varmaan joskus rakastanut tuota miestäsi. Ehkäpä ne tunteet ei ole kaikki vielä kuolleet, vaikka kuinka paskamaisesti olisi käyttäytynytkin.

Mietinkin että pitäisikö vaan hyväksyä pettäminen osana suhdetta jos mielin pitää tuon pakkauksen.

Ja syöt itseäsi sisältäpäin kunnes näivetyt ja sairastut? Ei hyvä idea.

Kaikki lähtee luottamuksesta ja arvostuksesta. Sitä ei näytä häneltä heruvan. Sitten kun sitä saat, ymmärrät mistä olet jäänyt paitsi ja miten ihanalta se tuntuu.

Ei tuo pinnallista ole, mutta pikkuisen pakkomielteistä. Been there, done that.

Minunkin narsistinen pettäjäsikani näytti tosi komealta niin kauan kuin kärvistelin suhteessa hänen kanssaan. Muistan kävelleeni itkien uimarannalla ja miettineeni, että jos jätän hänet, en ikinä maailmassa edes näe ketään yhtä komeaa. Niin sitten vain jätin. Nykyään kun näen tyypin kuvia, mietin millaiset silmälasit minulla on joskus ollut. Ihan tavallinen äijä. Ihmismieli on ihmeellinen.

Mietinkin että pitäisikö vaan hyväksyä pettäminen osana suhdetta jos mielin pitää tuon pakkauksen.

:o En ymmärrä tällaista lainkaan. No pinnalliselta kyllä vaikutat jos miehen ulkonäkö on kaikki kaikessa ja ulkonäön vuoksi antaisit pettämisiäkin anteeksi.

Yhteistyössä