O
"outi"
Vieras
Meillä on molemmilla mieheni kanssa veli ja sisar. Lapsemme kummeiksi halusimme pyytää minun veljen ja siskon sekä miehen veljen. Eli miehen sisar jäi ainoaksi jota ei pyydetty. Tähän on syy. Ko. henkilö on suhtautunut erittäin loukkaavasti minua / meitä kohtaan koko yhteisen historiamme ajan. Väheksynyt, piikitellyt, loukannut tarkoituksellisesti. En viitsi alkaa luetella tilanteita, mutta sanotaan nyt esimerkkinä, että hän osoitti hyvin tökeröllä tavalla mieltään ennen häitämme, itse hääjuhlassa ja vielä niiden jälkeen.
Nyt hän on loukkaantunut / raivoissaan meille. Viesti on kulkenut muiden sukulaisten kautta korviimme ja olemme kuulemma sulkeneet hänet pois tahallamme ja haluamme vain loukata. Hän ei tunnu muistavan näitä menneitä tapahtumia ja omaa erittäin kyseenalaista käytöstään. Aivan kuin pyytäisimme lapsemme kummiksi ihmisen, joka ei ole halunnut meille mitään hyvää tähänkään saakka?!
Absurdi tilanne..
Nyt hän on loukkaantunut / raivoissaan meille. Viesti on kulkenut muiden sukulaisten kautta korviimme ja olemme kuulemma sulkeneet hänet pois tahallamme ja haluamme vain loukata. Hän ei tunnu muistavan näitä menneitä tapahtumia ja omaa erittäin kyseenalaista käytöstään. Aivan kuin pyytäisimme lapsemme kummiksi ihmisen, joka ei ole halunnut meille mitään hyvää tähänkään saakka?!
Absurdi tilanne..